Старши комисар Николай Николов: Полфрийман ще бъде освободен днес, има забрана за напускане на страната

Изнасяме една трета от българското сирене Над 23 000 тона стига експортът през 2018 г.

138 катастрофи с 13 загинали са станали в Търновско за 8 месеца Ранените са 208 души

Първият скеч на 7/8 TV е за Димитър Пенев (ВИДЕО)

Плащаме двойно по-скъпо за руски газ

Xbox джойстик вече и за Apple Геймпадът е на цена от 59,95 щатски долара

Протестиращите каталунци завзеха летище в Барселона (ВИДЕО) Броят на ранените през първия ден на сблъсъците с полицията надхвърли сто

Българският представител в Съвета по култура на фондация „Микеланджело” е директорът на музей „Етър“

Президентът Радев: Само свободни и независими медии могат да се противопоставят на опасностите пред демокрацията

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 16 октомври 2019

ГДБОП влезе в БФС

Над 2000 посетители ще събере форумът Innowave Summit във Варна Еврокомисарят Мария Габриел и човекът-идея Шед Симов са сред лекторите на високотехнологичната конференция

10 години затвор за баща, изнасилвал дъщеричката си

Задържаха грабител и шестима наркодилъри

Кампанията „Отвличането на Twitter профила на Мтел“ спечели международно отличие In2 SABRE Awards 2016

Кампанията на All Channels Communication Group и Мтел „Отвличането на Twitter профила на Мтел“ спечели първото си международно отличие. Наградата е в категория „Най-добро използване на Twitter“ на престижните In2 SABRE Awards 2016.

„Отвличането на Twitter-а на Мтел“ се пребори за отличието с над 100 кандидатури на комуникационни компании от Европа, Близкия Изток и Африка, като ефективността ѝ бе отличена от международното жури, което я нареди и сред петте най-силни кампании в социалните медии за 2015 година в рамките на SABRE Awards EMEA 2016 (вкл. Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn и YouTube). Това стана едва седмица след като същият проект бе обявен и за “Най-добра онлайн кампания за 2015 година“ от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).

„Отвличането“ на туитър профила на Мтел имаше за цел да зададе един нов, напълно различен тон на комуникация между компанията и нейните последователи в социалната мрежа, като замени строго корпоративния тон на разговор с приятелско, забавно и близко до потребителите отношение. Неслучайно кампанията беше проведена през нощта на 31-ви март срещу 1-ви април – Деня на шегата. „Отвличането“ премина под слогана #ТиГониш, като само в нощта на инициативата повече от 400 души последваха профила на Мтел в социалната мрежа, а шеговитият диалог с Twitter общността помогна на компанията да намери по-близък тон на комуникация с потребителите.

Екипът на All Channels Communication Group получи и друго признание от международното жури, този път за цялостната си работа като комуникационна агенция – за първи път в историята на SABRE Awards EMEA независима българска PR компания попадна сред петте най-добри агенции в Източна Европа. Освен това агенцията беше отличена и за друга инициатива „All Channels Xcelerator“ – проект, който подкрепя както финансово, така и логистично практическата реализация на творчески бизнес идеи на служителите ѝ.

Наградите In2 SABRE Awards отличават постижения в разнообразни категории в областта на въвеждането на иновации, управлението на връзки с обществеността и маркетинг, като акцентът е върху създаването на съдържание. Победителите в отделните категории бяха наградени на официална церемония на 25 май, в Берлин, Германия. В престижния конкурс тази година участие взеха над 2400 заявки от Европа, Близкия Изток и Африка. Те бяха оценени от жури в състав от над 40 професионалисти в сферата на комуникациите от страни като САЩ, Великобритания, Австрия, Индия и България.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.