Кампанията „Отвличането на Twitter профила на Мтел“ спечели международно отличие In2 SABRE Awards 2016

Кампанията на All Channels Communication Group и Мтел „Отвличането на Twitter профила на Мтел“ спечели първото си международно отличие. Наградата е в категория „Най-добро използване на Twitter“ на престижните In2 SABRE Awards 2016.

„Отвличането на Twitter-а на Мтел“ се пребори за отличието с над 100 кандидатури на комуникационни компании от Европа, Близкия Изток и Африка, като ефективността ѝ бе отличена от международното жури, което я нареди и сред петте най-силни кампании в социалните медии за 2015 година в рамките на SABRE Awards EMEA 2016 (вкл. Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn и YouTube). Това стана едва седмица след като същият проект бе обявен и за “Най-добра онлайн кампания за 2015 година“ от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).

„Отвличането“ на туитър профила на Мтел имаше за цел да зададе един нов, напълно различен тон на комуникация между компанията и нейните последователи в социалната мрежа, като замени строго корпоративния тон на разговор с приятелско, забавно и близко до потребителите отношение. Неслучайно кампанията беше проведена през нощта на 31-ви март срещу 1-ви април - Деня на шегата. „Отвличането“ премина под слогана #ТиГониш, като само в нощта на инициативата повече от 400 души последваха профила на Мтел в социалната мрежа, а шеговитият диалог с Twitter общността помогна на компанията да намери по-близък тон на комуникация с потребителите.

Екипът на All Channels Communication Group получи и друго признание от международното жури, този път за цялостната си работа като комуникационна агенция – за първи път в историята на SABRE Awards EMEA независима българска PR компания попадна сред петте най-добри агенции в Източна Европа. Освен това агенцията беше отличена и за друга инициатива „All Channels Xcelerator“ – проект, който подкрепя както финансово, така и логистично практическата реализация на творчески бизнес идеи на служителите ѝ.

Наградите In2 SABRE Awards отличават постижения в разнообразни категории в областта на въвеждането на иновации, управлението на връзки с обществеността и маркетинг, като акцентът е върху създаването на съдържание. Победителите в отделните категории бяха наградени на официална церемония на 25 май, в Берлин, Германия. В престижния конкурс тази година участие взеха над 2400 заявки от Европа, Близкия Изток и Африка. Те бяха оценени от жури в състав от над 40 професионалисти в сферата на комуникациите от страни като САЩ, Великобритания, Австрия, Индия и България.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес