СДВР с мерки за охрана на реда заради дербито “Левски” – ЦСКА утре

Над 10 служители на ДАИ-Благоевград арестувани заради рекет на транспортни фирми

800 певци, танцьори и музиканти събира фолклорния конкурс „Напеви от Северозапада” Изявата в Монтана празнува десета юбилейна годишнина

Откриха труп на българка в Италия, била убита с изстрел в лицето

Борисов в Словения: Европейската перспектива е ключова за развитието на Западните Балкани

Фестивалът „Здравей здраве“ гостува в Благоевград

Младежки ГЕРБ: Бъдещето на младите хора е приоритет за българското правителство Европейската младежка конференция в София даде платформа за диалог между младите хора от 40 държави в ЕС, твърди организацията

Цената на петрола на ОПЕК се повиши до 70,51 долара за барел

Съдът пусна от ареста шофьорката от магистрала “Тракия”

Комисията по досиетата награди Цветан Цветанов за приноса му за публичното разкриване на архивите на ДС

Шефът на “Антикорупция” за случая “Иванчева”: Правим пълен финансов анализ на всичките обвиняеми

Григор Димитров: Да спечеля Голям Шлем? Защо не?

Цвета Караянчева и Волфганг Шойбле обсъдиха отличните двустранни отношения

В САЩ извършиха първото пълно присаждане на пенис

Pavell & Venci Venc’: Дано не се влюбим в една и съща жена

Fibank е една от най-популярните банки сред бизнеса в страната

Банката най-бързо увеличава разпознаваемостта си в България

Fibank е банката, която бележи най-голям ръст на разпознаваемост през първото полугодие на 2016 г. сред фирмите в страната и най-бързо повишава своя коефициент на маркетинговата сила на бранда “Fibank”.

Коефициентът на маркетинговата сила на марката е сборен показател, включващ разпознаваемост сред клиентите, покритие на изискванията на компаниите, доверие и избор на основна обслужваща банка.

Редовното шестмесечено проучване на “Прогрес консулт” е представително за бизнес сектора в България.

Сред клиентите на банката, които са я посочили за основна банка, 34% са я избрали заради удобството при обслужване, продуктите и услугите, които предлага, както и заради препоръки от страна на трети лица сред управителите на фирми в България.

Втората по обем група – 28% от анкетираните потребители – са избрали Fibank (Първа инвестиционна банка) заради “максимално съответствие с изискванията на клиента”.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.