Захариева към българската общност в Монреал: Вие сте най-добрите ни посланици

САЩ обмислят назначаването на нов командващ американските сили в Южна Корея

САЩ осъдиха терористичния атентат в Иран

Тази вечер отварят винзавода в село Церковски Фабриката за спиртни напитки в Церковски и заводът за бутилиране във Венец остават запечатани за още един ден

Втори швейцарски кантон въвежда забрана за носене на бурки

Цветан Цветанов ще участва в заседание на Съвместната група за парламентарен контрол на Европол в Брюксел

Неврокопският митрополит Серафим: Категорично осъждаме извършеното в Роженската света обител злодеяние

Зам.-министър Стефан Балабанов призова за толерантност на пътя

Откраднаха 20 000 лева от магазин на голяма търговска верига в Асеновград

Арестуваха 58-годишен български гражданин, предизвикал катастрофа с жертва в Ниш

САЩ ще намалят разрешителните за постоянно пребиваване

Йенс Столтенберг към гражданите на Република Македония: Чакаме ви в НАТО

Папа Франциск почете паметта на жертвите на нацистката и съветската окупация в Литва

Корнелия Нинова: Да сме непримирими към всяка проява на фашизъм, на насилие и разединение

Служителка, присвоила над 28 000 лева от адвокатска кантора, жали наказание на Темида Подсъдимата трябва да върне присвоеното, съдът е постановил и конфискация на 4 декара неин имот

Fibank е една от най-популярните банки сред бизнеса в страната

Банката най-бързо увеличава разпознаваемостта си в България

Fibank е банката, която бележи най-голям ръст на разпознаваемост през първото полугодие на 2016 г. сред фирмите в страната и най-бързо повишава своя коефициент на маркетинговата сила на бранда „Fibank“.

Коефициентът на маркетинговата сила на марката е сборен показател, включващ разпознаваемост сред клиентите, покритие на изискванията на компаниите, доверие и избор на основна обслужваща банка.

Редовното шестмесечено проучване на „Прогрес консулт“ е представително за бизнес сектора в България.

Сред клиентите на банката, които са я посочили за основна банка, 34% са я избрали заради удобството при обслужване, продуктите и услугите, които предлага, както и заради препоръки от страна на трети лица сред управителите на фирми в България.

Втората по обем група – 28% от анкетираните потребители – са избрали Fibank (Първа инвестиционна банка) заради „максимално съответствие с изискванията на клиента“.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.