Кубрат Пулев – целувка за милиони?

Борисов: Писах на премиерите на Гърция, Испания, Ирландия, Португалия, Словакия и Хърватия да подкрепят усилията ни за справедливи мерки по пакета “Мобилност”

Пука им на циганите, че сме профукали 1 милиард за тях Красимир Каракачанов организира кръгла маса за циганизацията на България

Продават хижа и хотел на ВМЗ-Сопот Към един от имотите има планинско пасище от 1,1 млн. кв.м

НАП проверява сделките на „Артекс“ (обзор) Антикорупционната комисия изисква документи от фирмата за 4 години назад

Вижте евтиния апартамент от „Артекс“ на зам.-министъра на енергетиката Красимир Първанов

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 27 март 2019

Укрепването на свлачището по пътя Смолян – Мадан започва до лятото

700 превозвачи блокират Страсбург Шествие ще затвори и центъра на София

Рекорден ръст на потребителските заеми Спестяванията на гражданите в банките нараснаха с 4 млрд. лв.

Бисер Лазов, основен свидетел по делото “КТБ”: Цветан Василев плащаше на Иван Костов и дъщеря му (обзор) Банкерът беглец давал по 25 000 лв. на месец на бившия премиер до фалита през 2014 г.

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 27 март 2019

Макрон продаде на Китай 300 „Еърбъс“-а

Стартира седмият сезон на „Футбол за приятелство“ Началото бе дадено от Газпром, официален спонсор на Шампионска лига

Тестват системата за електронни винетки в продължение на три дни

Норвегия на път да построи първите в света плаващи подводни магистрали

Норвегия обяви амбициозните си планове да инсталира първите в света плаващи подводни тунели за автомобилен трафик, съобщава Агенция „Икономика“.

Целта е да се помогне на пътуващите лесно да преминават многобройните фиорди в страната.

В момента са необходими 21 часа, за да се стигне от южната до северната част на страната, а единственият начин да се пътува из крайбрежието е чрез смяната на 7 ферибота.

„Потопените плаващи мостове“ ще се състоят от големи тръби, окачени на около 30-35 метра под водата, всеки от които ще бъде достатъчно широк за 2 пътни платна. Реализирането на този проект ще съкрати наполовина времето за пътуване из страната.

Плаващите мостове в Норвегия ще се поддържат от понтони, свързани с ферми, които да държат пътните трасета стабилни. Има вероятност и конструкцията да бъде прикована към масивната скала отдолу за допълнителна стабилност. Всяка тунелна система ще се състои от 2 тунела, паралелно един на друг: по един за всяка посока.

Въпреки нетрадиционния подход, служители на местната администрация казват, че пътуването през водните тунели ще е същото като шофиране чрез обикновен тунел. При наличието на 1150 пътни тунела в страната (35 от които са под вода), норвежците вероятно няма да бъдат твърде объркани от нововъведението.

За проекта се очаква да са необходими 25 млрд. долара, а крайният срок за реализацията му е 2035г.

Такава система никога не е строена досега и никой не е сигурен точно как вятърът, вълните и водните течения във фиордите, биха могли да повлияят на структурите.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.