BMW M5 с бърза смяна на настройките

Обновеният модел BMW M5 се отличава с по-агресивния дизайн на предницата, по-голямата решетка и променените фарове.

BMW инсталира бутони, с които се променя светкавично поведението на автомобила

По-агресивен дизайн и по-голям дисплей

По-агресивен дизайн и нова концепция за бърза промяна на настройките на автомобила с два директни бутона. Това са сред най-отличителните характеристики на преработения след фейслифт модел BMW M5. Той се разпознава веднага по променената визия на предницата с ново оформление на фаровете (LED или лазерни) и по-голяма черна радиаторна решетка. Разширен е средният отвор за въздух, в който се намира охладителят за маслото и е интегриран радарният сензор за функцията активен контрол на скоростта.

Задната част на автомобила изглежда по-мускулеста и спортна благодарение на издължените L-образни светлини с триизмерна графика и променената броня. Различни черни екстериорни елементи подчертават динамичния характер на модела и контрастират ефектно с лаковото покритие.

Една от най-сериозните новости в M5 е концепцията от M8 за директен достъп с бързи бутони до промяната на настройките на автомобила. На конзолата са инсталирани превключватели “M Mode” за бърза смяна на режимите на шофиране и “Setup” за бърза конфигурация на настройките на двигателя и ходовата част. Появява се и нов, по-голям централен дисплей с диаметър 12,3 инча.

Без промяна под предния капак продължава да работи 4,4-литров битурбо двигател V8, който в стандартния модел M5 генерира 600 к. с. Във върховия вариант M5 Competition мощността е повишена до 625 к. с. И при двете версии задвижването е xDrive на четирите колела, като водачът може да пренасочи цялата тяга към задния мост. При по-мощното изпълнение окачването е с променени настройки в името на пълен контрол при екстремни натоварвания при по-добър комфорт. Също за M5 Competition се предлага и специален режим за екстремно шофиране на писта.

Ускорението от 0 до 100 км/ч при модела M5 отнема 3,4 секунди, а до 200 км/ч - 11 секунди. Тези времена са съответно с 0,1 и 0,3 секунди по-кратки при топварианта M5 Competition. Той е със снижено със 7 мм окачване с допълнителни модификации.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили