Двама души са ранени при верижна катастрофа на магистрала „Тракия“

Ремонтират надлез на изхода на Бургас

Запазват паветата в Стара Варна

Меси: Турнирът за Аржентина сега започва

Министър Петкова: Пожарът в ТЕЦ „Марица-изток 2“ няма да се отрази на сигурността на енергийната система

Северна Македония е изпълнила критериите за старт на преговорите с ЕС, заяви Ципрас

Данъчните и полицията още не са готови с проверките на къщите за гости

Англичанка почина на борда на самолет на връщане от Слънчев бряг

Стадион „Сан Сиро“ ще бъде сринат

Серийният убиец от Кипър се призна за виновен

Камерун пада, плюе и обвинява в расизъм

Гешев: Гранични полицаи са участвали в престъпната група за трафик на мигранти

Задълбочаване на партньорството между ГЕРБ и румънската НЛП обсъдиха Борисов и Людовик Орбан

Горящият комин на ТЕЦ „Марица Изток 2“ се е срутил

Евакуираха британския парламент заради противопожарна тревога

CreDirect увеличава броя на клиентите си ежедневно

CreDirect стартира своята професионална дейност в края на 2017-та година, като компания за бързи кредити, оперираща изцяло онлaйн. За по-малко от две години присъствие на пазара, брандът завоюва трайни позиции, сред силната конкуренция, при небанковите финансови институции в България. Към момента, професионалистите от CreDirect с гордост споделят, че повече от 85 000 клиенти, са се възползвали от предлаганите услуги в уебсайта на марката, от създаването й, насам.

Дейността на бранда е съсредоточена изцяло в онлайн пространството, където тенденциите се променят бързо, понякога, драстично. Тази динамика влияе на бизнеса на онлайн кредиторите и налага непрестанно наблюдение и анализ на потребителските нужди и изисквания. Именно по тази причина, CreDirect инициира вътрешно свое проучване, с цел да отговори на предизвикателството, което високото търсене на финансови услуги отправя към бизнеса.

Познаването на клиентите и предлагането на оптимални финансови решения за техните нужди, са сред основните цели, заложени в професионалната политика на CreDirect. За постигане на максимално добри резултати, в тази насока, марката изучава своите клиенти и, ежемесечно, изготвя техен детайлен профил. Данните, получени от инициираното проучване, се изучават и анализират, за да бъде изготвена коректна характеристика на потребителското поведение в сектора.

Резултатите от последния анализ на CreDirect, посочват сериозен ръст на доверието към марката – 85% от анкетираните заявяват, че биха взели кредит отново, а 94% споделят, че са доволни от обслужването в уебсайта. В бранша се забелязва обща тенденция, за всички компании предлагащи онлайн заеми, клиентите кандидатстват най-често за суми в интервал от 200 до 1200 лева, а препочитаните от тях, кредитни продукти в онлайн пространството са потребителски кредит и кредит до заплата.

Постиженията на бранда CreDirect се дължат на следваните съвременни методи на работа, разработени, изцяло, в услуга на потребителите. Марката полага усилия за непрекъснато подобрение на технологичните процеси в онлайн кредитирането, а постоянно разрастващата се база от клиенти, доказва прогреса, който марката бележи.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.