Френската полиция не е задържала издирван джихадист, планирал атаки в България и Париж Името и външният вид на арестувания са различни от тези на издирвания терорист

100-тният тото милионер разбрал за печалбата с 4 дни закъснение От 25 години играел със система при големи джакпоти

Полицаи се обясняват защо обгазиха колеги Вятърът духал от неправилна страна

Нинова: Като лидер на ПЕС, Станишев трудно ще може да защитава националните интереси в Европарламента

Музата на Мария Грация Кюри е дъщеря й

Банките събраха от такси 1,25 млрд. лв. Печалбата на трезорите достигна рекорден размер

Дават повече отпуски и бонуси на варненските учители

Националите: Слушаме Хубчев и бием в квалификациите

Протестиращи студенти блокираха движението в центъра на Белград и сградата на полицията

Стрелецът от Утрехт бил фокусиран върху определен човек

Пожар затруднява движението по пътя София – Варна Горят на сухи треви, храсти и дървета близо до пътното платно

Полицията не вижда гаф при инцидента с лютивия спрей

10 пожара регистрирани на територията на ЮЗДП само за ден

Путин: Русия ще свали ответните санкции, ако ЕС отмени ограниченията в областта на селското стопанство

Арестуваха 16-годишен криминално проявен, отмъкнал телефона на жена на столична спирка Младежът е извършител на още две идентични посегателства в София

S-класата се сбогува с двигателя V12 Mercedes AMG S 65 Final Edition е последният вариант на лимузината с 6,0-литровия битурбо мотор

Могъщият 6,0-литров битурбо двигател V12 на Mercedes AMG постепенно преминава в графата на изчезващите видове. Той вече не се предлага кабриото SL, както и за новата G-класа. Изглежда само въпрос на време същото да се случи и с двувратите S-класи (купе и кабрио).

Последната S-класа лимузина с този величествен мотор излиза като специална серия с името S 65 Final Edition. След нейното изчерпване с V12 ще разполага само подмарката Maybach, друг е въпросът за колко време. Все по-строгите изисквания в ЕС по отношение на количеството вредни емисии в отработените газове обричат инженерни шедьоври като 12-цилиндровия мотор на Mercedes AMG на изчезване като динозаври в ледников период.

Лимитирната серия името S 65 Final Edition ще се състои само от 130 екземпляра. Те са боядисани в бляскав черен металиков лак обсидиан и стъпват върху 20-инчови алуминиеви джанти с 16 спици, оцветени заедно с въздухозаборниците на предната броня в тъмен бронз. В същия нюанс е и емблемата AMG на задните колони. Четирите ауспухови накрайници са изцяло черни.

Интериорът е обзаведен с черна кожена тапицерия напа с декоративни контрастни шевове и ефектни карбонови елементи. На централната конзола е поставен плакет с надпис „1 of 130“, който маркира принадлежността на автомобила към специалната серия от 130 екземпляра. Логото AMG S 65 Final Edition присъства и върху спортния волан.

Характерният плакет на двигателя с надпис „One Man – One Engine“ също е със специално оформление в черен цвят вместо сребрист. В серийното оборудване са включени многобройни екстри – от големия панорамен стъклен покрив, през зимен пакет до разточителна задна седалка с две индивидуални кресла, разделени от бизнес конзола с климатизирани поставки за чаши.

Електронното ограничение на максималната скорост е повишено от 250 на 300 км/ч. За защита на лаковата повърхност от прах при престой в гараж всеки купувач получава фабрично покривало за лимузината с черен цвят и надпис AMG S 65 Final Edition.

Най-ценното в този автомобил обаче се намира под предния капак, където е инсталиран култовия двигател V12. Захранваният от два турбокомпресора мотор с обем 6,0 л генерира мощност 630 к.с. и въртящ момент 1000 Нм, благодарение на което ускорява за 4,3 секунди от 0 до 100 км/ч. По-малкият двигател V8 в „по-скромния“ модел AMG S 63 обаче има сходни показатели – отстъпва по мощност само с 18 к.с. и дори спринтира по-бързо до 100 км/ч.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.