Докато повечето европейски автомобилни производители трансформират производството си към изцяло електрически коли, японският гигант Toyota остава лоялен към двигателите с вътрешно горене (ДВГ) и позиционира гамата си по-широко отвсякога. Шефът на концерна Акио Тойода даде индикации, че марката няма да се откаже от конвенционалните автомобили с изказването: „Нашият враг не е двигателят с вътрешно горене, а въглеродните емисии.“
„Многолентовата“ стратегия на Toyota е да предложи на всеки потребител такъв автомобил, какъвто търси – с вътрешно горене, хибриден или електрически. Японският производител продава коли в повече от 170 държави по света с най-различни регулации и потребителски предпочитания. През миналата година са купени 11,2 милиона автомобила Toyota, като само 1,3 милиона от тях са останали в Япония. Най-много са пласирани в Китай (3,3 милиона) и Северна Америка (2,6 милиона). Почти 280 000 коли марката е продала в Африка (почти всички са пикапи), където няма условия за електрифицирани автомобили.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш