Инфлуенсър без думи

Каби Лейм става известен с изражението си и реакциите на видеата, които осмива.

Новият №1 в ТикТок

Ироничните клипчета на Каби Лейм го направиха звезда

Има над 145 милиона последователи

Повечето инфлуенсъри в ТикТок и Инстаграм стават популярни с рекламиране на екзотични дестинации и луксозни дрехи, но 22-годишният сенегалец Каби Лейм решава да изпъкне с изцяло нова концепция - безмълвeн комедиант. Със своите над 145 милиона последователи Каби Лейм е новият №1 на ТикТок, изпреварвайки американката Чарли Дамелио.

Идеята му е да иронизира така популярните напоследък лайф хакове - кратки клипчета, които обещават да улеснят ежедневието ни, но методите, които използват, са меко казано абсурдни. Така, например, в едно от видеата му той реагира на клип, който показва как да отворим кутия мляко с ножица уж по най-удобен, но всъщност по най-нелеп начин. За да покаже как се прави, Лейм просто отлепва и изрязва ъгълчето, налива млякото в чаша и се усмихва глуповато на камерата. Едно действие, което правим всеки ден, носи повече от 8 милиона харесвания на сенегалеца. След като покаже наистина лесния начин за дадената задача, Лейм протяга ръце с длани, обърнати нагоре, сякаш казва „колко просто“, а понякога върти очи или поклаща глава.

Най-ранните видеоклипове на Лейм са от март 2020 г. и са смесица от танцови пародии. След само няколко месеца той става известен с изражението си и реакциите спрямо видеата, които осмива. “Лицето и израженията ми са нещата, които карат хората да се смеят”, споделя той пред The Times. През юни 2021 г. Лейм има около 65 милиона последователи в ТикТок. Само за месец инфлуенсърът достига 84 милиона и за по-малко от година той успява да си спечели колосалните 145 милиона последователи. Заедно с милионите си фенове, Лейм успява и да си докарва много стабилни доходи от това, което прави.

Според Influencer Marketing Hub, младежът вече има около два милиона долара, а за една публикация, в която рекламира продукт или услуга, получава между 50 и 84 хиляди долара. Освен в ТикТок, Каби има и Инстаграм профил с повече от 78 милиона последователи, а отскоро има и YouTube канал.

Друга причина, поради която видеоклиповете на Лейм се открояват пред зрителите, е, че тиктокърът практически никога не говори в тях. Създателят често използва хаштага #LearnfromKhaby (научи от Каби) под видеоклиповете си, където използва комедийни скечове и изражения на лицето си, за да научи последователите си как да изпълняват различни ежедневни задачи, като белене на банан или използване на черпак. Изпълнявайки мълчаливо същата задача като тази от видеото с лайф хака по очевидно по-лесен начин, Лейм е оценен по целия свят за комедийното си присъствие. Пред Vogue той споделя, че най-смешната част от неговото съдържание е мълчанието, защото тихата комедия говори език, който всеки по света може да разбере.

Една от основните причини за успеха на Каби е контрастът на неговите видеоклипове с много от видеоклиповете на колегите му. Докато повечето инфлуенсъри използват скъпи висококачествени камери, завладяващи мелодии и внимателно подбират осветлението, Каби залага на напълно реалистична обстановка - просто застава пред камерата, без да нагласява светлините, не добавя филтри и като цяло изобщо не редактира клиповете си, което придава усещане за автентичност.

Сред своите фенове Лейм напълно заслужено получава прякора “кралят на ТикТок”. Той успява да си спечели аудитория по целия свят, която редовно му изпраща клипчета на хора, изпълнявайки прости задачи по усложнени начини. Каби Лейм споделя, че любимите му актьори са Уил Смил и Еди Мърфи и мечтата му е един ден да работи с тях.

По време на локдаун

Започва след уволнение от фабрика

Миналата година Каби Лейм напуска градчето Чивасо, където е израснал и отива да живее в Милано.

Каби Лейм е роден през 2000 г. в западноафриканската страна Сенегал, но още когато е на годинка, семейството му отива в Италия. Той започва да прави клипчета, след като губи работата си във фабрика в началото на пандемията от коронавирус през 2020 г. Прекарва дните си в къщата на родителите си в северното градче Чивасо, но вместо да търси друга работа, както го съветва баща му, Каби влиза в ТикТок и започва да снима и публикува видеа. Първоначално прави танцувални видеа, както повечето тиктокъри, но след това му идва идеята за иронизирането на лайф хаковете. “Хрумна ми тази идея, защото гледах кратките видеа все повече да циркулират в интернет пространството и ми допадна мисълта да придам опростеност на нещата”, казва той пред CNN. Каби споделя, че за него няма значение дали е първият, вторият или четвъртият най-известен в ТикТок. Той започва да прави тези видеа, защото иска да накара хората да се засмеят по време на локдауна и продължава да снима с тази идея. “Радвам се на успеха ми, но не това е основната ми цел”, споделя още Лейм, който сега живее в Милано.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Лайфстайл