Германските автомобилни производители започват да губят пазарни територии в Китай, където доскоро реализираха отлични продажби. Отличителен е спадът в доставките на нови немски коли в премиум сегмента. Една от причините е, че местните марки като BYD вече предлагат много конкурентни и много висококачествени модели, на значително по-изгодна цена.
Пазарната офанзива на китайските марки е подплатена не само с добри финансови оферти, но и с отлични софтуерни инсталации в автомобилите. Самите потребители твърдят, че предпочитат да работят с мултимедиите на местните производители, които били на по-високо ниво от тези на европейските брандове. За всички вносни марки в Китай пазарът ще продължи да се свива, което води до големи главоболия и трусове по високите етажи на техните ръководства. За германските премиум марки Китай беше златна мина, а сега се превръща в проблем.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш