Най-мощният модел на Bentley

Continental GT се сбогува с двигателя W12, за да го замени с хибриден V8.

Хибриден мотор V8 вместо W12

Легендарният 12-цилиндров двигател с работен обем 6,0 л вече е история за Bentley. Отсега нататък вместо W12 топмоделите на британската марка ще се задвижват от 4,0-литров V8 битурбо с допълнителен електромотор. Това прави новия Continental GT най-мощния сериен автомобил на Bentley. Той е на стартовата линия за серийно производство, но все още не е свалил камуфлажната маскировка.

Легендарният 6,0-литров двигател W12 на Bentley вече е в историята.

Благодарение на хибридизацията луксозното купе е станало още по-спортно от своя предшественик с двигател W12 под капака. По-малкият битурбо мотор V8 генерира мощност в размер на 600 к. с. Електродвигателят, който е интегриран в трансмисията с двоен съединител, добавя своя ресурс към системната мощност, която вече достига 782 к. с., а въртящият момент е 1000 Нм. Тези параметри изстрелват Continental GT в нова орбита по отношение на динамиката.
Автомобилът с конфигурация 2+2 места е твърде тежък и луксозен за състезателна кола, но се отличава с много спортно пътно поведение благодарение на ниския център на тежестта, задвижването и завиването с всички колела. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 3,3 секунди, а максималната скорост е 335 км/ч.

Bentley Continental GT все още е с камуфлажна маскировка, но разкрива уникалната си динамика в предсерийните тестове.

Високоволтовата батерия за хибридната система тежи около 200 кг и има капацитет от 25,9 киловатчаса. Тя може да осигури пробег в електрически режим до 80 км, като колата се движи на ток при скорости до 160 км/ч. Зареждането на празна батерия продължава около 3 часа в домашни условия.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили