Оплюха Меган Маркъл за буркан сладко и кучешки бисквити

Меган Маркъл се опитва да пробие в бизнеса с храни.

Обвиниха я за нескопосана маркетингова кампания

На 15 юни беше обявено пускането на два нови продукта от марката на Меган Маркъл, наречена American Riviera Orchard. Рекламата на сладко от малини и бисквити за кучета предизвика вълна от негативни коментари от интернет потребители заради неподходящо избрания момент. 

В същия ден се състоя грандиозно събитие: принцесата на Уелс се появи публично за първи път от почти шест месеца по време на Trooping the Color, парада, посветен на рождения ден на крал Чарлз III. Не е изненадващо, че на 15 юни цялото внимание беше насочено към излъчването на това събитие.

Докато публиката се възхищаваше на принцесата на Уелс, снимки на новите продукти се появиха в личния блог на приятеля на Хари, аржентинския играч на поло Начо Фигерас. Те показваха буркан със сладко и кучешки бисквити във формата на кокали. На заден план беше четириногият другар на Начо.

Рекламата на кучешките бисквити започна точно в деня на Trooping the Color.

Британските таблоиди веднага подхванаха интригуващата новина, като обвиниха Меган Маркъл, че се опитва да засенчи появата на Кейт и да привлече вниманието към собствената си личност. Медиите се съмняват, че Меган е чакала времето си и не е случайно, че приятел на двойката публикува снимките на 15 юни. Наистина ли е така?

„Промоционалните пакети с подаръци вероятно ще бъдат показани в социалните медии, но очевидно не в рамките на определен период от време. Сигурен съм, че той е взел решението кога да публикува снимките - казва маркетингов експерт, пожелал да остане анонимен. - Това е класическа рекламна кампания в социалните мрежи. Единственият проблем според мен е, че артикулите все още не се продават. И така, за какво е всичко това?"

Експертът по връзки с обществеността Лин Карат има подобно мнение: „Не мисля, че Меган е изпратила буркан със сладко и бисквити на Начо в деня преди парада и първата поява на Кейт след съобщението за рака, или че го е направила злонамерено. Малко вероятно е тя да е знаела точно кога той ще публикува тези снимки“.

Кралският експерт Ричард Фицуилям обаче каза: „Обявяването на пускането на продукта в същия ден на „Парада на знамената“ демонстрира много наивен подход към маркетинга. Те трябва да разберат, че журналистите следят всяко тяхно действие“.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Шоубизнес