Допълнителна мощ и въртящ момент
Дори “ветеран” с вътрешно горене като Toyota Hilux се впуска в света на електрическите задвижвания. Пикапът навлиза в новата територия, но предпазливо, като залага на Mild-хибридна система. Тя ще се инсталира само на варианта с двойна кабина и дължина 5,30 метра.
Под предния капак работи 2,8-литров дизелов двигател, комбиниран с 6-степенна автоматична трансмисия. Тя разполага с 48-волтов стартер-генератор, който зарежда батерията и подпомага мотора при ускоряване, като добавя мощност до 12 киловата (около 16 конски сили) и въртящ момент 65 Нм. Самата батерия е литиево-йонна и тежи малко под 8 кг. Тя се намира под задната седалка. Нейният капацитет е около 2 киловатчаса.
Под капака дизеловият 2,8-литров двигател е съчетан с 48-волтова хибридна система.
На екрана водачът може да следи не само навигационната карта, но и потоците енергия.
Допълнителната електрическа мощност не се калкулира в системната мощност, която е посочена в техническите характеристики. Те включват само “дизеловата” тяга в размер на 204 конски сили. Електрическата “помощ” оказва положителен ефект върху динамиката и същевременно осигурява по-ефикасно пътуване заедно с подобрена спирачна функция на двигателя и подобрена функция на старт-стоп системата.
С хибридизацията Toyota въвежда и системата Multi-Terrain Select за модела, с която водачът може да избира между шест режима на шофиране. Това има за цел да подобри сцеплението, управлението и стабилността при различни условия. Освен това е разширена гамата от функции на асистиращите системи. В бъдеще системата за избягване на сблъсък ще може да реагира на пешеходци през нощта и при завиване, докато адаптивният круиз контрол автоматично адаптира скоростта към ограниченията на скоростта. Новост на борда са и динамични дълги светлини, които се адаптират към съответната ситуация.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш