Последният валс на един грандиозен V8

Мотъщият SUV модел Durango се превръща в пистова спортна кола с мощността си от 475 к. с.

Ентусиасти, колекционери и всякакви автомобилни маниаци с високооктанова кръв ще оценят подобаващо лимитирания модел, с който ще отиде в историята един грандиозен двигател V8.

След дългогодишна вярна, мощна и шумна служба в различни модели от марките Chrysler, Dodge, RAM и Jeep eмблематичният американски мотор мотор с атмосферно пълнене 6,4 SRT V8 ще спре да се вгражда в нови автомобили. Неговото място в гамата ще бъде заето от по-модерен и по-екологичен, но по-малък като обем редови 6-цилиндров турбо мотор.

В чест на автентичния V8 марката Dodge пуска лимитирано до 1000 екземпляра издание Durango SRT 392 AlcHEMI.

Специалният модел с осем цилиндъра генерира мощност в размер на 475 к. с. (354 kW) и 637 Нм въртящ момент. Тягата се предава към четирите колела, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,4 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.

Лимитираният модел Durango SRT 392 AlcHEMI е последният с атмосферния двигател V8 с обем 6,4 л

Специални дизайнерски елементи и жълти акценти декорират лимитираното издание Durango SRT 392 AlcHEMI.

Всяко натискане на газта и вдигане на оборотите е съпроводено не само с брутален тласък напред, но и с величествен рев, какъвто може да произведе само атмосферен мотор V8, особено когато е комбиниран с означението SRT (Street and Racing Technology).

Dodge Durango SRT 392 Alchemi разполага с 20-инчови джанти, жълти спирачни апарати Brembo, карбонов интериор с жълти и сребърни шевове и уникална конфигурация за шест пътнически места. Автомобилът ще се предлага и в Европа, но не е известно на каква цена. Каросерията е декорирана с надлъжни жълти ивици и други жълти акценти.

Върху двигателя под огромния преден капак е изписано числото 392, което маркира неговия обем (392 кубически инча, което се равнява на 6,4 л). Това е третият по мощност SRT мотор. На първо място е захранваният с компресор 6,2-литров мотор V8 с мощност 707 к. с. във версията Hellcat и 808 к. с. във версията Demon. И не бива да се пропуска единственият V10 двигател SRT с обем 8,3 л, който се слага на Viper и RAM и генерира до 640 к. с. За съжаление всички тези бензинови “динозаври” са обречени на изчезване...

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили