Туитър ще премахне забраната за реклами с политическа цел, която е в сила от три години, предава Асошиейтед прес. Това е най-новата промяна, обявена от Илон Мъск, която цели увеличаване на приходите, след като той купи социалната мрежа миналата година.
През 2019 г. платформата забрани всякакъв вид реклами, свързани с политиката, заради опасения от дезинформацията, която се разпространява онлайн.
Тогавашният собственик на социалната мрежа Джак Дорси каза, че рекламите в интернет са силни и ефективни за комерсиални цели, но „за политиката тази сила носи със себе си значителни рискове и може да се използва, за да влияе на изборите и на живота на милиони хора“.
In order to ‘facilitate public conversation around important topics,’ the company said on Tuesday, it would increase the amount of political advertising it allows in the upcoming weeks.#Twitter #PoliticalAds #Politics
— Outlook India (@Outlookindia) January 4, 2023
Read More: https://t.co/TUqu6Lvagf
Предприетата стъпка сега слага край на политиката, забраняваща реклами на кандидати, политически партии, на народни избраници или на правителствени чиновници.
По повод премахването на забраната от Туитър коментираха, че промяната ще съобрази политиката за реклами на платформата с тази в телевизията и в другите медии“, но не даде повече подробности.
През март 2021 г. Facebook също вдигна забраната, която беше наложена след президентските избори в САЩ през 2020 г.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш