Елена Йончева: Моят свекър е управител на къщите, но преди да познавам това семейство, така че това е абсурдно

Китай демонстрира военноморска мощ Показа за пръв път най-новия си ескадрен миноносец

Вижте най-големите лафове на Емо Чолаков Дългогодишният водещ на БТВ напуска ефира на телевизията

Доналд Туск и Ангела Меркел разговаряха по телефона с Володимир Зеленски

Мехмет Акиф Алакурт ядоса турските жени

Бизнесът срещу саботажа на зимния туризъм Не можем да очакваме хората да се върнат след 4 часа чакане на лифта, категоричен е зам.-председателят на КРИБ проф. Николай Вълканов

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 24 април 2019

„Хемус” задминава Плевен след 3 години (обзор)

Сантра стана телевизионна водеща

Велико Търново домакинства националната дискусия „Общини БГ 2030“

Валентин Николов: В близко време ще бъдат прекратени договорите с американските централи в „Марица-изток“

Родител 1 и 2 в бланките за забавачка в София (обзор) Полетата бяха променени отново на “майка” и “баща”

Лютви Местан трябва да внесе гаранция от 10 000 лева до 25 април

ГЕРБ отстъпиха за адвокатските доноси

Проф. Румен Гечев: Проблемът на днешното управление не е в 10 или 30 апартамента, а че има милиардни загуби от нереализираните проекти

Ако си купувате касов апарат, нека да е на Дейзи Тех

Смяната на касовите апарати е сред най-горещите теми през последните месеци у нас, а разпадането на връзката на някои устройства със сървърите на НАП отпреди дни добави допълнително напрежение по темата. Представителите на бизнеса са притеснени и се налага въпросът: какво фискално устройство да си изберем, за да нямаме подобни проблеми в бъдеще?

От българския производител на касови апарати Дейзи Тех посочиха пред наш журналист, че проблемите със свързването с НАП не са наблюдавани при техни устройства и те са работили безотказно. Това се потвърждава и от търговци, използващи модели на компанията.
„Дейзи Тех е технологична компания с традиции, която инвестира вече над 20 години в иновации, и е сред първите производители на касови апарати и ПОС системи в България. Затова и много проблеми, наблюдавани при други разработчици на такива устройства, не се срещат при нас. В добавка ние имаме и дългогодишни традиции в разработката на мобилни устройства. Създатели сме и на първия български джобен компютър. Опитът и експертизата ни в тези области ни позиционират много добре за модерната ера, в която касовите апарати комуникират директно с НАП посредством онлайн връзка. Ние сме единственият производител в България, който има дългогодишен успешен опит и на 3 други европейски пазара със сходна система за изпращане на касови бележки в реално време – Чехия, Словения и Хърватска“ – посочват от екипа на Дейзи Тех.
Според предприемачи, използващи отдавна касовите апарати на компанията, нейните модели се отличават с безпроблемна работа и улесняват процеса на продажби. При тях не се наблюдават производствени дефекти, които биха могли да застрашат работата. Освен това батерията на апаратите на Дейзи Тех издържа много повече в сравнение с тези на конкуренцията. Затова компанията е и единствената на пазара, която дава цели 4 години гаранция на батерията на моделите Compact,  докато при другите производители тя е едва една година.
Повечето модели на българския производител №1 са леки и компактни, имат големи и удобни бутони, подсветка, могат да се носят навсякъде и се използват изключително лесно. Здрави са и корпусът им не може да се счупи лесно – проблем, който би оставил фирмата без устройство за продажби.
Мобилното покритие на апаратите на Дейзи Тех също е на много добро ниво – фактор, който с влизането в сила на новата Наредба 18 на НАП е от ключово значение за всеки касов апарат. Всички модели на Дейзи Тех са напълно съвместими с изискванията на приходната администрация и са много подходящо решение, категорични са и потребители, и експерти.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Не знам какво са ви говорили на вас НО си купих касов апарат от Дейзи, който не изкара и два дена! Първо загубих половин ден като се редих на опашка и чаках да си го купя. От 14 март апаратът е в сервиза на Дейзи, където с часове не си вдигат телефоните или ми обясняват че не могат да го намерят. Накрая отидох на място във Фирмения им сервиз, който според мен е един кенеф, и какво да видя!!! Хора чакащи на опашката по час и половина, Телефоните не спират да звънят, А вътре купчини от касови апарати за ремонт!!! Когато поисках обяснение, някакъв тъпанар, който нещо като началник го раздава, ми се развика че всички чакат от по две седмици и че не съм аз най-важната им клиентка. Когато дойде ред да го поправят, щели да ми се обадят?!!!?? Идваше ми да му обърша два шамара на тоя миндил!!! Честито на закупилите касов апарат от Дейзи!!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.