Мачовете и спортът по телевизията днес, събота, 23 ноември 2019

Дневен хороскоп на Алена за събота, 23.11.2019

На 23 ноември 2019 да почерпят

Сръбски министър: Не сме като България, сами избираме приятелите си

Разследват смърт на служител на енергото върху електрически стълб

Мария Габриел: Постът заместник-председател в ЕНП дава възможности и влияние

Глобална епидемия от обездвижване сред децата

Спешен медик е уволнен в Габрово заради пациентка, починала от масивен инфаркт

Вучич: Руснаците не ни дават нищо даром

ООН: Въздушните удари в Йемен са намалели рязко

Берлускони в болница, паднал на конгреса на ЕНП в Загреб

Учител предотврати масова стрелба в сръбско школо

Ваксините за грип свършиха Няма нито една доза в аптечната мрежа, няма да има и нови доставки

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

Българска фирма измами Енрике Иглесиас, турнето му е отменено

Английски куршум поразява в сърцето почитателите на роудстъри

3,8 Sekunden von 0 auf 100 km/h, 250 km/h schnell – der Bristol Bullet macht seinem Namen alle Ehre

Цената от 300 000 евро е на нивото на Rolls-Royce
Двигател V8 от BMW върти задните колела на двуместния модел
Bristol Bullet съчетава класическия дизайн с модерните технологии

Няма покрив, но има стил – първият нов модел от 10 години насам на позабравената, но култова британска марка Bristol трябва да е предвестник на едно голямо завръщане. Близо седем десетилетия бутиковият производител на скъпи и екстравагантни спортни коли някак си успяваше да оцелява, докато през 2011-а затвори врати и банкрутира. Тогава се появиха инвеститори, заеха се да възродят фирмата и обещаха светли бъднини с нови автомобили. Първият от тях вече е факт – великолепно изглеждащ роудстър с традиционен британски дизайн и многозначителното име Bullet (в превод – “куршум”).


Модерното и класическото си дават среща в двуместния спортен модел, който ще бъде произведен с ръчен труд само в 70 екземпляра. Продажбите започват от януари, цената е на нивото на Rolls-Royce – около 300 000 евро. Показаният прототип е с десен волан, но купувачите ще имат възможност да поръчват коли и с ляв. Шасито се състои изцяло от алуминий и върху него е изградена дълга 4,2 м каросерия от карбон – модерни, леки, скъпи и здрави материали.

Bristol_Bullet_12.jpg
Покрив липсва, тоест автомобилът може да бъде ползван тогава, когато не вали (което в Англия не се случва много често). Само малко челно стъкло предпазва от въздушния поток пътниците, които се настаняват ниско в разкошни седалки в салон от светлокафява кожа. Кокпитът е декориран с елементи от дърво и алуминий, в средата на таблото е инсталиран голям цветен тъчскрийн, а кръглите контролни инструменти пред водача са аналогови в ретро стил. Инженерите на Bristol обещават най-съвременни комуникационни възможности с интеграция на смартфони, безжична интернет връзка и мощна аудиосистема.

Bristol_Bullet_11.jpg
За двигател англичаните са почукали на вратата на BMW и са получили германски мотор V8 с обем 4,8 л, който се вгражда и в още един британски роудстър – Morgan Aero 8. Баварското “сърце” пулсира с мощността на 347 конски сили, които се изпращат заедно с максималния въртящ момент от 490 Nm към задвижващите задни колела. Купувачите ще избират между ръчна и автоматична трансмисия. По първоначални данни ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 3,8 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч. Въпреки луксозната изработка и премиум материалите, теглото на автомобила – само 1250 кг, вещае отлична динамика. Повече технически данни се очаква да бъдат оповестени на официалната премиера на модела в началото на септември.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.