„Барселона“ плаши „Лион“ с Малком

На 19 февруари 2019 да почерпят

Възход на крайнодесните на изборите за ЕП (обзор) Десницата и левицата остават първи сили, сочи проучване на Европарламента

Над 1000 души почетоха паметта на убития Валери Дъбов в Кюстендил

Борисов измъква ГЕРБ от капана, който сами си заложиха Преференциите остават 5% за избори за ЕП и 7% за парламентарни избори

Инспектираща група от Руската федерация е на посещение у нас

Бързите кредити намаляха с 11% Хората се обръщат за финансиране към банките

Александър Симов: БСП няма да сключва предизборна коалиция с АБВ

Търсят още над 300 тол полицаи Средната заплата за длъжността е между 1100 и 1300 лв

Шефовете нямат право да глобяват работници при нарушаване на трудовата дисциплина

Ексдепутатът от ДПС Хасан Хаджихасан осъди прокуратурата за 10 800 лева Бившият народен представител бе съден и оправдан по дело за обществена поръчка в Благоевград

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 19 февруари 2019

Вицепрезидентът Илияна Йотова: Пророческите слова на Апостола изискват отговор с дела, не с празни думи

19-годишният Алекс от Гольовците се предаде (обзор) Каракачанов: Кой възпита безнаказаност у убийците?

41-годишен катастрофира в дърво след преследване с полицията

Баща се жали до МОН от учител, ударил сина му с учебник по главата

Министерство на образованието и науката, МОН

Иван Телбис от Велико Търново е сезирал Министерството на образованието и науката, че учител от ОУ „П.Р.Славейков“ е ударил сина му с учебник по главата. Копие от жалбата бащата е изпратил и до в.Труд“.

Родителят твърди, че инцидентът станал на 1 март в час по английски език. По думите на сина му Георги-Калоян, който е петокласник, учителят Л. Й. се разгневил и го наказал с удар по главата.

„Синът ми се прибра от училище разстроен и стресиран. Получи дори припадък от преживяния стрес. От малък е доста плашлив. Със съпругата ми сме разтревожени за състоянието му. Настояваме по случая да бъде извършена проверка от компетентните органи, а детето да бъде разпитано пв присъствието на педагог и психолог, които обаче да не са от въпросното училище“, заяви Иван Телбис.

„Учителите все не са доволни от детето ми. Казват, че не влиза в час, че не се учи добре, че се държи невъзпитано. Това обаче не е така. Изкараха сина ми най-лошия ученик“, коментира майката на момчето-Гинка Ангелова.

Репортер на „Труд“ потърси за коментар по казуса директора на училището Данка Борисова, която с изненада научи за жалбата на бащата на момчето.

„Извърших проверка по случая. Разпитани бяха учениците от класа на момчето, но нито едно от децата не потвърди казаното от Георги-Калоян. Разговарях и с колегата Л. Й., който е един от най-добрите ни педагози, но и той отрече да е посягал на ученик. Нека компетентните органи да извършат проверка и да се произнесат има ли виновен“, заяви Данка Борисова.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (9)

  1. Bashtata bi triabvalo da e blagodaren na uchitelia za strogostta. Sam ne respektira deteto si. Maikata tvurdi, che deteto ne vliza v chas i e vikana zaradi loshoto mu povedenie. Kak puk ne – pripadnalo ot stres! Uplashilo se e ot vinata si!

    Vijte kak se e pravela disziplina vav vuzrojdenskoto ni uchlishte dori v razkazi na Vazov. Niama sluchai roditel da ospori prezenka ili podhod na uchitel! Sega sme sburkali tzialata rabota, a uchiteliat e sasipan ot udari! Nikakuv psiholog ne e nujen na deteto, a zdrava ruka i otkaz da se slushat lujite mu!

    Izvinete za latinitza, molia.

    1. Съвсем правилно! Това са лигавщини.Тези родители не знаят за какво пращат детето си на училище – да учи ли , или да си прави каквото си иска.Щом от 5 клас не влиза в часове, какво може да се очаква по нагоре?Още по-лошо.

  2. Давидков, ми като четеш какъв е бащата, какво друго може да очакваш да излезе от него?

  3. Видно от статията е, че бащата и майката са крайно незаинтересовани от детето си. Още по очевидно е, че ученика е пълен двойкаджия и сега родителите си търсят изкупителни жертви. Да се провери колко пъти бащата и майката са ходили на родителски срещи и какви са оценките на детето. След като са им виновни учителите да искат комисия да изпита ТАЛАНТА им, че да се види колко знае. Виновни са родителите! Нищо чудно да са и ромско семейство, което търси поредната сензация преди избори и да им е платено от партия за скандал с въпросното училище. Не вярвам да са виновни преподавателите. Съд за такива родители по документи, дето получават със сигурност една камара помощи и пак са вечно онеправдани.

  4. Учителите са поредната изкупителна жертва на системата. Колко учители са се оплакали от нагло поведение и обида на ученици към тях. Дори да се оплачат, пак са виновни учителите. Майката казва, че „Учителите все не са доволни от детето ми. Казват, че не влиза в час, че не се учи добре, че се държи невъзпитано. Това обаче не е така. Изкараха сина ми най-лошия ученик“.За това си има дневник, да се види кога влиза и кога не влиза в час. Чиста доза КЛЕВЕТА е за учителите работещи в училище. Поредните малоумни родители, които не се грижат за детето си и търсят начин то да завърши училище. Ами да го пратят в друго училище ГЕНИЯ, там може да е отличник и да не се оплакват от него. То при такива родители, кой знае с какъв умствен капацитет е и ученика.

  5. Тази сутрин гледах няколко минути предаването за образованието по К1. Шест политици говореха едновременно, а Дамянова от ГЕРБ непрекъснато опонираше… Имах чувството, че това не са хора, загрижени за образованието, а ято гъски. Водещият предаването се видя в чудо…

    1. Chetiri posledovatelni Kabineta v MON napraviha sistema za razpad na obrazovanieto. Zakonut za obrazovanieto e chast ot razpada. V rezultat uchitelite i prepodavatelite sa prebiti. Verniat podhod se otrichashe i kradeshe na parche ot nekompetentnti i nedrosivestni partiitzi i v Ministrestvoto, i v Parlamenta. Izkliuchenie ot tazi grupa na nekadurnizti e Prof. Denkov.

      Nujnata i nalichnata Filosofia na obrazovanieto nadhvurlia i ne e izgodna, za tova vzemaha na parche neraboteshti jujdi modeli, za da prilichat na nadejdni. V rezultat – vijdate – razpad na uchilishteto izobshto.

      Ima izhod, no chast ot uslovieto e pone da niama ‘zashtita’ na neverni nalichnosti, no kolko chovetzi sa sposobni na samootrizanie za greshki?!

      Gorkite dezta, studenti, uchiteli i prepodavateli – tzialata ramka e protiv tiah!

      Izvinete na latinitza, molia!

  6. Аз съм учителка.Не бия,не ме и бият.Не гоня от час, но и мен не ме гонят.Възпитавам,поучавам, но и те мен.Уча ги,но и аз -от тях научавам нещичко..Взаимност и затова към още в Систематя.Удари,гонения,изисквания,правилници,дежурства,наказания,писмени обяснения,разпределения….бумаги и бумащина получавам само от Образователната система в момента,сътворена от М.Кунева.Бюрократичен излишък и схоластика.Апаратно дишане за учителите.Ние всички сме в реанимация.Не бия и не ме бият.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.