Фермерските пазари тръгват с по-малко сергии Продавачи и клиенти на 2 метра разстояние

Менда Стоянова: Мярката 60/40 няма как да бъде използвана от всички видове бизнеси

Банката за развитие подкрепя със 75 млн. лв. Пощенска банка и Общинска банка

50% от магазина – само за БГ храни Ограничават стоките на промоция

Проф. Тони Веков, д. м. н., един от основателите на Чайкафарма, пред “Труд”: Първите 5000 опаковки Хидроксихлороквин идат до дни

Проф. д-р Тодор Кантарджиев: Салатата да се мие, козунаците – в опаковка

ДФЗ дава 30 млн. лв. за краткосрочни кредити в сектор „Плодове и зеленчуци“

Край на концесията, ако 3 г. няма добив

Ръст на търсенето на бързи заеми Мораториумът върху плащанията не важи за тях

Джеф Безос остава най-богатият човек в света

Спрете рецепти по вайбър, изписвайте и генерици!

Българка в Ню Йорк: Болните чакат 40 часа за хоспитализация, лекарите нямат нормални маски

Дания, Чехия и Гърция разхлабват мерките (обзор) Копенхаген отваря ясли и детски градини от 15 април

Фандъкова: Разкриваме отделение за пациенти с COVID-19 в Първа градска болница

ЕС прие пакета „Мобилност“ Решението още не е окончателно

БДЖ на печалба за първи път от много години

За първи път от много години БДЖ ще има счетоводна печалба, заяви председателят на Съвета на директорите на „Холдинг БДЖ“ Григори Григоров. Григоров бе изслушан в парламентарната Комисия по транспорт, където информира депутатите за начина, по който се развива дружеството, съобщи БГНЕС.

„Пътнически превози“ запазва приходите на същото ниво, с леко увеличение. Увеличава и пътниците си с около 500 хил. души, което е с около 2,5%. Оперативната печалба на „Пътнически“ превози се запазва в рамките на 20 млн. лв. Субсидията остава неизменна – 175 млн. лв. Капиталовият трансфер, насрочен за ремонт на подвижния състав, е в рамките на 39 млн. лв.“, обясни Григоров.

В „Товарни превози“ също се планират повече приходи, отколкото през изминалата година, с около 15%. „При тях целта е, чрез агресивно поведение на местния пазар, да задържат и надхвърлят 50% пазарен дял. Има един проблем с около 100 млн. лв. дългове, основно към НКЖИ, но тази година, за първи път, тези дългове ще намалеят с около 10 млн. лв.“, увери председателят на съвета на директорите.

Ръководството на БДЖ представи и своите виждани за новия подвижен състав до 2030 г. Анализът на пазара показва, че основната част от приходите на дружеството идват от дългите линии София – Варна и София – Бургас. В тази връзка фокусът върху новия подвижен състав ще попадне върху тези два участъка.

До края на годината предстои да бъде обявена и първата обществена поръчка.

От дружеството се похвалиха, че са намалили и закъсненията на влаковете. „За последните 3 месеца 3 хил. пътници дневно стигат навреме там, за където са тръгнали“, обясни Григори Григоров.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.