80 000 къса контрабандни цигари откриха в колата на софиянец

Намалиха присъдата на акушерката Емилия Ковачева

Много пиян шофьор на „Мерцедес“ блъсна на пътя движещ се пред него „Опел“

Как Кобилкина поддържа форма

Пиян шофьор спретна гонка с полицаи, за малко не блъсна униформен

Тежко ранената жена при катастрофата с кон край Градец е вън от опасност

Поредна катастрофа с ТИР ограничи движението между Монтана и Враца

Кунг-Фу Театърът на Джеки Чан с премиера в София на 4-ти декември

Борисов към шефа на НАТО: В следващите години продължаваме с придобиването на нови бойни самолети, кораби и бойни машини

Изпълнителният директор на „Топлофикация София“ подаде оставка

Красимир Вълчев: По 70 млн. лв. за училища и детски градини в следващите 3 години

Каролев: Съдия Дишева трудно ще ме убеди, че е независима след „случайностите“ в делото за Банско Докато мъжът й все още е шеф в Демократична България, тя обръща 15-годишна съдебна практика, напомни икономистът

Измамници завлякоха трима бизнесмени с над 75 000 лв.

Сдружение събира зимни шапки, шалове и чорапки за бедни деца

Лекари спасиха дете, пъхнало топче в носа си

Бизнесът иска облекчение за хибридите Газовите уредби замърсяват най-малко, а ще бъдат наказани с новия данък

Общините и администрациите купили само 40 електромобила

В законодателството не са предвидени данъчни облекчения или стимули за плъгин хибридите, въпреки че имат и автомоно електрическо движение, при което замърсяването реално е нулево. Това каза Храбрин Иванчев, председател на асоциация „Електрически превозни средства“ и на сдружението на производителите на автомобили в България.

“Предложили сме на Народното събрание това да се вземе предвид в изчисляването на новия данък. Възможно е да има облекчения на тези автомобили в размер до 50%, ако се съгласят депутатите, тъй като електрическите автомобили са изцяло освободени от данък”, допълни той.

От Асоциация “Активни потребители” коментираха по време на кръгла маса в София, че газовите уредби замърсяват най-малко, а ще бъдат наказани с новия данък за колите, тъй като при определянето му няма да се отчита компонента гориво, а само мощността, годината и екостандарта. А за стимулирането за покупка на електромобили, експертите се обединиха около тезата, че в България няма работещи политики. “Дори общините и администрациите, които ползват евросубсидии за електротранспорт, нямат интерес да обновят автопарка си”, коментира Иванчев и допълни, че за две години са закупени само 40 електромобила по двете работещи програми.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.