Майка и син загинаха при пожар в шуменския кв.“Дивдядово“

Румен Петков: Всеки глас за Ф-16 ще е национално предателство

На кои два етапа се разделя всяка връзка?

Европарламентът обсъжда санкции за държави, които не водят ефективна борба с корупцията

Автомобил помете пешехоци в центъра на Токио

Жълт предупредителен код за силен вятър е обявен в 18 области

Антон Вълев, Национална аптечна камара: Едва 25% от аптеките са готови да се включат в новата система за лекарствата

Ивайло Калфин: Никой не очакваше, че Тереза Мей ще загуби вота за Брекзит с такъв резултат

Трилър в Гърция: Назначиха охрана на депутата от „Потами“, който ще гласува за Ципрас

Андрей Ковачев: Вотът срещу сделката за Брекзит е катастрофа

От днес шофьорите без винетки ще бъдат глобявани

Мишел Барние: ЕС остава непоколебим по споразумението за Брекзит

15 жертви след атака на ислямисти над хотел в Кения

Депутатите гледат предложението на кабинета за преговори със САЩ по закупуването на F-16

Путин: ЕК да гарантира, че няма да провали продължението на „Турски поток“ през Европа

Бизнесът иска облекчение за хибридите Газовите уредби замърсяват най-малко, а ще бъдат наказани с новия данък

Общините и администрациите купили само 40 електромобила

В законодателството не са предвидени данъчни облекчения или стимули за плъгин хибридите, въпреки че имат и автомоно електрическо движение, при което замърсяването реално е нулево. Това каза Храбрин Иванчев, председател на асоциация „Електрически превозни средства“ и на сдружението на производителите на автомобили в България.

“Предложили сме на Народното събрание това да се вземе предвид в изчисляването на новия данък. Възможно е да има облекчения на тези автомобили в размер до 50%, ако се съгласят депутатите, тъй като електрическите автомобили са изцяло освободени от данък”, допълни той.

От Асоциация “Активни потребители” коментираха по време на кръгла маса в София, че газовите уредби замърсяват най-малко, а ще бъдат наказани с новия данък за колите, тъй като при определянето му няма да се отчита компонента гориво, а само мощността, годината и екостандарта. А за стимулирането за покупка на електромобили, експертите се обединиха около тезата, че в България няма работещи политики. “Дори общините и администрациите, които ползват евросубсидии за електротранспорт, нямат интерес да обновят автопарка си”, коментира Иванчев и допълни, че за две години са закупени само 40 електромобила по двете работещи програми.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.