565 са вече случаите на коронавирус у нас

Следят с камери за дистанция между хората в по метростанциите в София

Урсула фон дер Лайен: България доказва, че солидарността все още е в сърцето на ЕС

Александровска болница с лаборатория за PCR тестове за COVID-19

Бивш шеф на IT отдела в СГС: Всички програмисти имат достъп до файловете на съдията

Нова израелска технология може да ускори диагностицирането на COVID-19

Фейсбук започва да следи абонатите си заради коронавируса

Борис Джонсън е приет в интензивно отделение

На 7 април 2020 да почерпят

Телците да проявят търпение, Водолеите стабилизират финансите си – Дневният хороскоп на Алена

Стилиян Петров: До няколко месеца ще обявя дали се кандиратирам за президент на БФС

Коронавирусът – тор за графоманията Сред мераклиите за слава преобладават неразбрани поети

Улица в Ню Йорк е №1 по сделки с луксозни имоти Средната цена е 38,5 млн. долара

Строят апартаменти за възрастни хора

Броят на смъртните случаи от коронавирус в САЩ надхвърли 10 000

Бизнес бум в Корея след Оскара на филма „Паразит“

Локациите, използвани за снимките на филма „Паразит“ в Южна Корея, се радват на бизнес бум след триумфа на лентата на наградите „Оскар“. Например в пицарията, в която се снима една от сцените, продажбите са скочили двойно.

Социалният трилър, заклеймяващ пропастта между богати и бедни, спечели четири Оскара – за най-добър филм, най-добър международен филм, сценарий и режисура. Това е първият чуждоезичен филм, който печели голямата награда след дебюта на наградите на Академията през 1929 година.

Южнокорейците са толкова доволни от успеха му, че буквално обсадиха местата, където са заснети основните сцени, информира AFP, цитирана от БГНЕС.

“Продажбите се удвоиха”, казва 65-годишната Еом Ханг-ки, собственичка на „Скай Пица“ в южната част на Сеул. Това е уникален по рода си ресторант с 10 места и услуга за доставки, където бедното семейство Ким изобрети схемата за проникване на един от членовете си в богатото семейство на Парк. „Вчера машината за пица се повреди поради претоварване от поръчки“, допълва собственичката.

Един от клиентите, Го Джин-кю, споделя, че посещението на пицарията го кара да се чувства “горд като гражданин на Южна Корея”.

Градската управа на Сеул реши да използва феномена „Паразит“ за подсилване на туризма, като на уебсайта си качи страница, в която са описани четирите главни места на снимките.

В супермаркета „Пиг Райз“ в западен Сеул, магазинът за хранителни стоки, в който синът в семейство Ким се намира, когато получава офертата за преподавател на дъщерята на Парк, клиентите също са двойно повече. Собственичката Ким Кюн наскоро каза: „Наистина съм щастлива и благодарна, че този страхотен филм е сниман тук и ме направи известна.”

Но не всички реакции са толкова положителни. Някои от живеещите в района на магазина се опасяват, че след като се е превърнал в туристическа атракция, “кварталът няма да бъде преустроен”, за да бъде запазена автентичността му.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.