На 22 юли 2019 да почерпят

Германците не искат АКК за канцлер Крамп-Каренбауер губи подкрепа

Италия атакува правилата за публични разходи на ЕС

Партията на Владимир Зеленски печели парламентарните избори в Украйна по предварителни данни

Полицията използва сълзотворен газ и гумени куршуми срещу протестиращи в Хонконг

Махат от КАТ първата регистрация на автомобили Паспорт за всяка кола, влизаща в България

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 юли 2019

Ремонтират обсерваторията в Борисовата градина Софиянци гледат звездите през 120-годишен телескоп

Шефът на обвинения в кибератака срещу НАП: Няма да отключим компютъра му за ГДБОП

Хакнаха сайтовете на летищата в Бургас и Варна

Концесионери лъжат с чадърите на плажа Заради шмекерии туристите няма да се върнат по морето

Планински спасители свалиха жена със счупен крак от Витоша

Главният редактор на „Труд“ Петьо Блъсков: Всеки ръководител на високо равнище трябва да има мозъчна група, но да не е съставена от известни социолози

България с над 800 медала от олимпиади по природни науки Учредяваме международните състезания по физика и астрономия

Алпинист се отказа от върха, за да спаси живот В самото подножие на връх Ленин в Памир Георги Илков-Темето жертва мечтата си

Богдан Милчев: Диагнозата на пътната безопасност у нас е алчност, некомпетентност и безотговорност

„Диагнозата на пътната безопасност у нас е алчност, некомпетентност и безотговорност“, заяви пред БТВ Богдан Милчев, председател на Института за пътна безопасност

„Това лято минахме границите на всичко нормално. Повтаряме една и съща грешка и отговорността за състоянието на пътната безопасност е на българската политическа клас“, каза още Милчев. „Няма нито един шофьор, който да иска да излезе и да убие или да бъде убит на пътя. Хората обаче винаги ще допускат грешки. Ние трябва да сменим цялата си политика и философия. Не може да сложим на 7 милиона българи по един пътен полицай, който да го контролира и глобява“, на мнение е Милчев.

По думите му хората не могат да бъдат променени, а това трябва да бъде направено със средата – инфраструктура, законодателство и механизмите за взаимодействие и контрол между съответните институции. Според него тази промяна трябва да бъде направена от българската политическа класа, която обаче е излязла в „междуизборна летаргия“. „Откакто свършиха изборите досега са загинали 60 души. Ние не виждаме реакция и някой да се е разтревожил. Изкарахме Пътна полиция на улицата с PR акции – нямаме нужда от това. Проблемът е много глобален и политиците не могат да го решат“, каза още Богдан Милчев.

Богдан Милчев коментира още, че е на път да се убие най-добрата идея, която е давана досега, а именно създаването на Държавна агенция за пътна безопасност, която е инструмент на политическата класа да накара всички институции да започнат да си вършат работата. „Повече от 10 г. те не издават доклад за състоянието на пътната безопасност и да анализират проблема. В средата на годината сме, а все още няма такъв за 2018 г.“, коментира Милчев.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.