„Юнайтед“ с нов капитан за дербито на „Анфийлд“

Мачовете и спортът по телевизията днес, събота, 18 януари 2020

На 18 януари 2020 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за събота, 18.01.2020

10-те най-поръчвани питиета за 2019 година в цял свят

Джъстин Трюдо призова Иран да предаде черните кутии от сваления самолет на Франция

Томислав Дончев: 10-15 млрд. лв. са необходимите инвестиции във водния сектор

3,6 млрд. евро са приходите от международен туризъм за периода януари-ноември 2019 г.

Емил Димитров: Няма вредни емисии от изгарянето на отпадъци в ТЕЦ „Бобов дол“

Групата GRECO поздрави България за борбата с корупцията Страната ни е изпълнила общо 16 от 19 препоръки, отправени през 2015 година

Конър – милиардер на 35?

83-годишна жена почина след удар от кола в Разград

САЩ готвят нови санкции срещу Венецуела

Зеленски не прие оставката на премиера Гончарук

Протестит срещу пенсионната реформа затвори Лувъра

„Боинг“ откри нов дефект в самолети 737 МАКС 

Снимка: Уикипедия/ архив

Американският самолетостроител „Боинг“ (Boeing) откри нов дефект в 737 МАКС (737 Max) – два прекалено близки един до друг снопа кабели могат да предизвикат катастрофа, съобщава в. „Фигаро“ и БТА.

„Боинг“ се надяваше 2020 година да сложи край на неприятностите. Миналият месец обаче компанията извършила вътрешен одит по искане на Федералното управление за авиация на САЩ (ФУА – FAA). По информация на „Ню Йорк таймс“ при новите тестове бил открит нов фабричен дефект: два снопа кабели, позволяващи да се контролира опашката на самолета, се оказали прекалено близо един до друг. Тази аномалия може да предизвика късо съединение, а оттам – катастрофа на самолета. Компанията е уведомила ФУА за това миналия месец. Ако рискът бъде потвърден, конструкторът ще трябва да раздели сноповете кабели в 800 вече произведени самолета 737 МАКС. Компанията ще трябва да провери и дали същият проблем не съществува и при предшествениците на МАКС – общо 6800 самолета 737 Ен Джи (737 NG).

„Боинг“ спря производството на 737 МАКС, след като беше установено, че дефект в системата за стабилизиране при полет Ем Си Ей Ес (Maneuvering Characteristics Augmentation System – MCAS) се смята за причина за двете последователни авиокатастрофи със самолети на индонезийската авиокомпания Лайън еър (Lion Air) и на Етиопските авиолинии (Ethiopian Airlines). Полетите с този модел са забранени след двете катастрофи, при които загинаха 346 души.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.