Модерно е кожата да сияе като ореол През лятото се търси повече натурална козметика

Филипе Коутиньо – маг за 657 000 евро на мач

Влак блъсна и уби мигрант в Гърция

Гала се качи на въртележка в Белгия

Лъжа за дивите кози в Пирин пусна WWF-България

Спецпрокуратурата предаде на съд Николай, Евгения и Мария Баневи

20 пожарникари гасят горски пожар край двореца в Кричим

Двама туристи се приземиха на дърво при инцидент с парашут на „Каваците“ Въжето от моторницата, която го е теглила, се е скъсало

Лукаку нападна „Манчестър Юнайтед“

Преместиха сливенския арест в ремонтирана сграда в двора на женския затвор

Външно: Няма пострадали българи при пожарите на Канарските острови

Постановиха постоянен арест за Гергана, чието бебе почина от задушаване с храна

МВР пусна снимки на дрехи, открити край човешките останки в Негован

Доц. Гриша Матеев: Всеки четвърти страда от гъбички по ноктите При диабет и съдови болести проблемът може да е сериозен

Четири нови огнища на Африканска чума в Русенско

България поиска еврофинансиране за магистрала „Струма“ през Кресненското дефиле

„На 9 август формулярът за кандидатстване за финансиране на проекта автомагистрала „Струма“, лот 3.2, е подаден за одобрение към Европейската комисия“, съобщиха официално за „Труд“ от Агенция „Пътна инфрастуктура“.

Подаването на апликационната форма за изграждането на източния вариант е станало няколко дни, след като на правителственото заседание на 7 август кабинетът пое ангажимент да осигури до 741 милиона лева за строежа на последния участък от аутобана.

Причината за това решение е минималният риск страната ни да изпусне сроковете за завършването на магистралата, която е част от Панневропейски коридор номер 4, свързващ Германия и Гърция.

Когато Европейската комисия одобри отпускането на средствата от кохезионните фондове, този ангажимент на правителството ще отпадне.

Източният вариант е одобрен през 2017 година. Според проекта магистралата в посока Гърция ще минава през Кресненското дефиле, като сегашният път ще бъде ремонтиран и разширен. Към София ще се пътува през Кресненското плато. По този начин трафикът през пролома ще падне с поне с 50%, като се очаква и катастрофите да намалеят драстично. В момента пътят през Кресненското дефиле е сред най-смъртоносните в България.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.