Снабдиха още два квартала в Търново с контейнери за стари мебели До 2500 лева е глобата за нерегламентирано изхвърляне на отпадъци

Йоанна Драгнева сподели снимки от изписването на дъщеря й

Прокуратурата подхваща продавача на „чудотворно лекарство“

МВР: Сигнали за бомби в летища и медии са изпратени и в други държави на ЕС

Ще оперират Стефан Данаилов в Бургас Проф. Андрей Йотов идва лично в "Бургасмед" да извърши интервенцията

Гала, Стефан и дъщеря му на пътешествие из Европа (СНИМКИ)

Тръмп: Всеки евреин, който гласува за демократите, показва или пълна неинформираност, или голяма нелоялност

Летищата във Варна и Бургас са получили електронни съобщения със заплахи за сигурността, няма отменени полети

Мадуро: От няколко месеца поддържаме контакти с високопоставени представители на САЩ

Градушка уби над 11 000 птици в САЩ

Възрастни съпрузи загинаха при катастрофа в Златаришко Дядото излязъл от пътя с ВАЗ

Златко Захович: Изключителни техничари!

Сигналите за бомба в сградата на БНТ и на летище София се оказаха фалшиви

Над 50 процента от британците искат референдум за евентуалното крайно споразумение за Брекзит

Хутите свалиха военен дрон на САЩ над Йемен

Българска кампания с международна награда за дигитален маркетинг

Проектът на Соса-Сola и Rakuten Viber „Сбъдни Коледа“ бе отличен на десетото юбилейно издание на Effective Mobile Marketing Awards в Лондон

Българските екипи на Coca-Cola и Rakuten Viber са сред големите победители на десетото юбилейно издание на Effective Mobile Marketing Awards. Най-добрите проекти за миналата година в сферата на мобилните маркетингови комуникации бяха отличени на тържествена церемония в Лондон. Престижните награди се връчват за дигитални кампании и технологични решения, които осигуряват стабилна бизнес стратегия, демонстрират ефективно прилагане на иновации и показват изключителни резултати.

Coca-Cola и Viber спечелиха приза в категорията Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“ за проекта „Сбъдни Коледа“. Мобилната активация получи високата оценка на експертното жури заради иновативен подход, при който съдържанието на кампанията се генерира само от потребители, споделящи свои видеа в социалните мрежи. Благодарение на специални AR филтри във Viber чат бота на Coca-Cola потребителите имаха възможност да персонализират своите послания – добри дела и сбъднати желания, да ги заснемат и да ги споделят със свои близки и приятели. Така за по-малко от месец коледната видео магия реализира десетки хиляди гледания в социалните мрежи.

Effective Mobile Marketing Awards отличават ефективните мобилни кампании и отбелязват напредъка на компаниите и брандовете в широк дигитален спектър. В юбилейното издание на наградите участваха над 160 проекта от целия свят, които се състезаваха за призовете в 21 категории, сред които „Най-ефективна инфлуенсърска кампания“, „Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“, „Най-ефективна В2В кампания“, „Най-иновативни AI решения“, „Най-ефективна технологична платформа“ и др. Сред отличените тази година са кампании на Virgin Holidays, Superdrug, както и футболен клуб „Ливърпул“, който спечели голямата награда на форума.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.