Министър Ангелкова: Туризмът хармонира с екологията, а лифтът е най-екологичния вид транспорт

Европа с отлична оценка за пътищата ни Асфалтът отговаря на всички стандарти, показват взетите проби, анализирани в Италия

Заев до Каракачанов: Мое право е да бъда македонец и да говоря македонски език

Пената и Любко заедно за ЧРД на Ганчев

Станишев: България и Румъния са изпълнили всички критерии за Шенген, играе се непочтена игра

Сайтът за глоби на КАТ рухна заради нов софтуер Блокирани са и системите за издаване на шофьорски книжки

Може ли да имаме повече от един трудов договор едновременно

Специалисти: Над 15 мечки обитават Витоша Числеността им ежегодно се увеличва

Последни сме по жизнен стандарт в ЕС Материалните условия у нас са до 6 пъти по-ниски от тези на другите европейци

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 11 декември 2018

Екатерина Захариева: Добре е, че подписахме договора с Македония, но по-важно е изпълнението му

Отлагат закриването на Правителствена болница Става национална педиатрия най-рано след 9 месеца

Онлайн търговията с 30% ръст Продажбите са за 664 млн. евро

Въвеждат данък за реклами във Фейсбук Брюксел планира налогът да бъде 3% от приходите

Министър Ананиев: Няма опасност за акредитацията на Медицинския факултет в СУ и за дипломите на студентите

Вижте какво най-често купуваме онлайн (ИНТЕРАКТИВНА ИНФОГРАФИКА)

Какво най-често пазаруват българите в интернет? Евростат има отговор на този въпрос. Според данни на европейската агенция близо три четвърти (73%) от любителите на онлайн шопинга у нас купуват дрехи и обувки.

По този показател страната ни се нарежда на 4-то място в ЕС след Румъния (75%), Великобритания и Малта (по 74%). Най-рядко облекла и обувки пазаруват във виртуалното пространство италианците – 39%.

А какво купуваме най-рядко през компютъра си? Оказва се, че това са книги, учебници и списания. По-малко от един на всеки десет (или едва 8%) от българите, пазаруват печатни издания в интернет.

Около 15% плащат за електроника (смартфони, камери, телевизори) или билети за различни събития. Всеки четвърти – за екскурзии и почивки, а всеки пети се доверява на онлайн магазините при покупки на храна и напитки.

(От падащото меню изберете категория „България“)

Пазаруването в интернет става все по-популярно в Европейския съюз, отчита статистиката. През 2017 г. 68% от имащите достъп до Мрежата европейци са купували стоки и услуги там, докато 10 години по-рано (през 2007 г.) техният дял е бил 50%.

Онлайн шопингът е най-популярен във Великобритания (86%), Швеция (84 %), Дания, Германия, Люксембург и Нидерландия (по 82%).

Разбираемо, най-често в интернет купуват младите хора на възраст от 16 до 24 години. В държави като Швеция и Нидерландия техният дял достига 90%. На обратния полюс е Великобритания, където онлайн шопингът се практикува по-често от най-възрастните (от 65 до 74 г.) – 75%.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.