Скорсезе и Копола: Студио „Марвел“ не прави кино! Всичко е само един комерс, твърдят легендарните режисьори

Парламентът прие бюджета за 2020 г.

„Стачката на стачките” парализира Франция Милиони на бунт срещу пенсионните реформи на Макрон

#MeToo трейлър на новия политически коректен филм за Бонд “Силната чернокожа жена” Лашана Линч съперничи на 007

Пирати отвлякоха гръцки танкер край Нигерия

3028 лв. заплата в софтуерните компании Над 30 хил. са заетите в бранша

Протеини пазят сърцето и кожата в студа Балансираме белтъчния прием с фибри

Словашкият парламент отхвърли спорен законопроект за абортите

50% излишно висше образование

Чаатай Улусой надебеля

Кардайъ: Лъсна съглашателството между ГЕРБ и БСП

ГДБОП разби банда „ливанска пералня” (обзор) Босът Ахмад Шараф и пет от мулетата му са обвинени за пране пари

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 6 декември 2019

Арестуваха сина на Миню Стайков в брониран джип с телохранители (обзор) Гешев: По трудния начин ще разберат, че не живеем във времето на мутрите

Партийната субсидия става 8 лева на глас Предложението беше на БСП, наложиха го от "Обединени патриоти"

Вижте какво най-често купуваме онлайн (ИНТЕРАКТИВНА ИНФОГРАФИКА)

Какво най-често пазаруват българите в интернет? Евростат има отговор на този въпрос. Според данни на европейската агенция близо три четвърти (73%) от любителите на онлайн шопинга у нас купуват дрехи и обувки.

По този показател страната ни се нарежда на 4-то място в ЕС след Румъния (75%), Великобритания и Малта (по 74%). Най-рядко облекла и обувки пазаруват във виртуалното пространство италианците – 39%.

А какво купуваме най-рядко през компютъра си? Оказва се, че това са книги, учебници и списания. По-малко от един на всеки десет (или едва 8%) от българите, пазаруват печатни издания в интернет.

Около 15% плащат за електроника (смартфони, камери, телевизори) или билети за различни събития. Всеки четвърти – за екскурзии и почивки, а всеки пети се доверява на онлайн магазините при покупки на храна и напитки.

(От падащото меню изберете категория „България“)

Пазаруването в интернет става все по-популярно в Европейския съюз, отчита статистиката. През 2017 г. 68% от имащите достъп до Мрежата европейци са купували стоки и услуги там, докато 10 години по-рано (през 2007 г.) техният дял е бил 50%.

Онлайн шопингът е най-популярен във Великобритания (86%), Швеция (84 %), Дания, Германия, Люксембург и Нидерландия (по 82%).

Разбираемо, най-често в интернет купуват младите хора на възраст от 16 до 24 години. В държави като Швеция и Нидерландия техният дял достига 90%. На обратния полюс е Великобритания, където онлайн шопингът се практикува по-често от най-възрастните (от 65 до 74 г.) – 75%.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.