„Лудогорец“ предпазлив на трансферния пазар (ИНФОГРАФИКА)

На 13 декември 2018 да почерпят

Британският премиер Тереза Мей печели вота на доверие в парламента

Емигрантът Роман е първият мъж-финалист във „Фермата“

Чарли Шийн една година не е близвал алкохол

Джендър и футбол – най-търсени от българина Нито една личност в родния списък

„Роди се звезда“ поведе в номинациите на Гилдията на филмовите актьори

Пред срив са психиатричните грижи в България Пациентите се лекуват при тежки битови и хигиенни условия, нарушават се основни права

Тереза Мей се оттегля като лидер на консерваторите преди изборите през 2022 г.

Айфеловата кула угасва в полунощ в памет на жертвите от Страсбург

Заснеха бившия македонски премиер Никола Груевски да се разхожда в Будапеща (СНИМКА)

Търсят сенчеста армия в Бундесвера Мистериозният Ханибал е начело на десни екстремисти

Зам.-държавният секретар на САЩ идва в София Джон Съливан ще обсъди енергийната диверсификация

Три години затвор за бившия адвокат на Тръмп Майкъл Коен, плащал на жени да мълчат за връзките им с президента

Преференциите за вота ще започват от № 100 Промените за машинното гласуване минаха със 115 гласа „за” на първо четене

Все повече двойки се женят след като имат деца Три двойки получиха по 5000 лева за сватбата

Снимки: Камелия Атанасова

%d0%bf%d0%b5%d1%89%d0%b5%d1%80%d0%b0_2„Пещерска“ получи близо 700 любовни истории в третото издание на „Просто кажи „Да“

Увеличава се броят на двойките, при които любовта идва онлайн: от изпратена покана в социална мрежа или в приложение за запознанство. Най-често в реална среда хората се запознават на работа или чрез общ познат. Това сочат данните от тазгодишната кампания „Просто кажи „Да“ на „Пещерска“ ракия. За трета поредна година популярната марка организира конкурс за младоженци и подкрепи финансово мечтите на три двойки да се оженят. Интересът към конкурса продължава да расте – а третата година на кампанията е и най-силната досега, сочат данните на организаторите. Достигнатите онлайн потребителите са 1 милион, а регистрираните младоженци – 691 двойки.

Друга интересна тенденция е, че мечтата за сватба споделят много двойки, които са заедно от 5, 10 и дори 15 години; такива с едно, две и три деца. Увеличава се броят на тези младоженци, които подготвят сами всичко за сватбата, изработват украсата и подаръците за гости или разчитат на помощ от приятели, сочат още данните на „Пещерска“. Много са историите на влюбени още от ученическите или студентските години. Голяма част от хората споделят, че дълго време са си мечтали да направят сватба, но все не са имали достатъчно средства или е излизало нещо друго по-важно – деца, жилище, нова работа.

%d0%bf%d0%b5%d1%89%d0%b5%d1%80%d0%b0_3Победителите тази година са Десислава и Станислав Димитрови, Маргарет и Никола Чонгарови, Виктория и Николай Вангелови, които получиха по 5000 лева., безплатно фото и видео заснемане и напитки за цялото тържество. За семейство Димитрови приказката започва през 2004 г., когато са едва 16- годишни. Още тогава идва и предложението „искаш ли някой ден да се оженим“. Днес 15 години по-късно и с две деца, те сбъднаха тази своя мечта. За семейство Вангелови предложението е много сладко – пръстенът е скрит в играчката на шоколадово яйце. За Маргарет и Никола Чонгарови сватбата идва след 8 години връзка и предложение на летище, а самият купон е щур и нестандартен като самите младоженци.

„Всяка година историите, които получаваме ни вдъхновяват и доказват, че мечтата за семейство и брак, не е отживелица, а традиционните български ценности, макар и понякога пречупени през нови и по-нестандартни ритуали, остават живи.“, коментираха от компанията-производител на “Пещерска” VP Brands International. „Пещерска“ е първата българска ракия, наложила се в национален мащаб и сред най-награждаваните марки у нас и по света.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.