Дневен хороскоп на Алена за сряда, 22.01.2020

На 22 януари 2020 да почерпят

Джеф Безос отново е най-богатият човек в света

КНДР ще къса всички връзки със света

В САЩ проверяват първи случай на китайския коронавирус

Европейската транспортна комисия прие споразумението по пакета „Мобилност“

България е котенце, Хърватия – дракон

Владимир Путин назначи новото правителство на Русия (ВИДЕО) Ключови министри запазиха постовете си

Премиерът Борисов се срещна с президента на „Лукойл“ Вагит Алекперов

Бърза смърт идва от Китай Новият коронавирус покоси над 291 души

Президентите Румен Радев и Реувен Ривлин обсъдиха партньорството в иновациите, сигурността и добрите практики

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 22 януари 2020

150 милиона долара за „1917”

Зам.-председател на Комисията за финансов надзор подаде оставка

Тракийски университет привлича студенти с нови специалности

Все повече двойки се женят след като имат деца Три двойки получиха по 5000 лева за сватбата

Снимки: Камелия Атанасова

%d0%bf%d0%b5%d1%89%d0%b5%d1%80%d0%b0_2„Пещерска“ получи близо 700 любовни истории в третото издание на „Просто кажи „Да“

Увеличава се броят на двойките, при които любовта идва онлайн: от изпратена покана в социална мрежа или в приложение за запознанство. Най-често в реална среда хората се запознават на работа или чрез общ познат. Това сочат данните от тазгодишната кампания „Просто кажи „Да“ на „Пещерска“ ракия. За трета поредна година популярната марка организира конкурс за младоженци и подкрепи финансово мечтите на три двойки да се оженят. Интересът към конкурса продължава да расте – а третата година на кампанията е и най-силната досега, сочат данните на организаторите. Достигнатите онлайн потребителите са 1 милион, а регистрираните младоженци – 691 двойки.

Друга интересна тенденция е, че мечтата за сватба споделят много двойки, които са заедно от 5, 10 и дори 15 години; такива с едно, две и три деца. Увеличава се броят на тези младоженци, които подготвят сами всичко за сватбата, изработват украсата и подаръците за гости или разчитат на помощ от приятели, сочат още данните на „Пещерска“. Много са историите на влюбени още от ученическите или студентските години. Голяма част от хората споделят, че дълго време са си мечтали да направят сватба, но все не са имали достатъчно средства или е излизало нещо друго по-важно – деца, жилище, нова работа.

%d0%bf%d0%b5%d1%89%d0%b5%d1%80%d0%b0_3Победителите тази година са Десислава и Станислав Димитрови, Маргарет и Никола Чонгарови, Виктория и Николай Вангелови, които получиха по 5000 лева., безплатно фото и видео заснемане и напитки за цялото тържество. За семейство Димитрови приказката започва през 2004 г., когато са едва 16- годишни. Още тогава идва и предложението „искаш ли някой ден да се оженим“. Днес 15 години по-късно и с две деца, те сбъднаха тази своя мечта. За семейство Вангелови предложението е много сладко – пръстенът е скрит в играчката на шоколадово яйце. За Маргарет и Никола Чонгарови сватбата идва след 8 години връзка и предложение на летище, а самият купон е щур и нестандартен като самите младоженци.

„Всяка година историите, които получаваме ни вдъхновяват и доказват, че мечтата за семейство и брак, не е отживелица, а традиционните български ценности, макар и понякога пречупени през нови и по-нестандартни ритуали, остават живи.“, коментираха от компанията-производител на “Пещерска” VP Brands International. „Пещерска“ е първата българска ракия, наложила се в национален мащаб и сред най-награждаваните марки у нас и по света.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.