На 22 февруари 2019 да почерпят

Майк Пенс ще посети Колумбия в подкрепа на Хуан Гуайдо

Външният дълг на Гърция възлиза на 30 000 евро на глава от населението

Лондон предлага алтернатива за Брекзит Не е ясно дали Брюксел ще се съгласи

Утре отварят офертите за изграждането на 19 км от пътя Мездра–Ботевград

Молдовски опозиционни лидери твърдят, че са били тровени Обвиняват властта, че иска смъртта им

Жълт код за силен вятър в цялата източна половина на страната утре

Папа Франциск поиска конкретни мерки в борбата срещу педофилията в църквата

София има нужда от два пъти повече нови жилища Нарастването на заплатите прави покупката на дом по-лесна

Калоян Паргов: Две години чакам анализ на причините за липсата на шофьори в градския транспорт

Банков скандал тресе Скандинавия След Дания и Швеция е замесена

Административният съд прекрати делата по жалби на роми от Войводиново

Бойко Борисов: Няма да позволим на БСП отново да фалират банки и ние да им ги оправяме През юли България ще влезе в чакалнята на Еврозоната, заяви премиерът

Белгия си търси дълговете от Кадафи Брюксел предлагал на Триполи съмнителна схема

Български производител вдига завод за над 40 милиона лева във Враца

„Главболгарстрой“ ще строи пътя от Сливница до „Калотина“

Австрийската Strabag AG и българската „ГБС Инфраструктурно строителство“ ще строят отсечката между Сливница и ГКПП „Калотина“, която е част от международния път E80. Строителството е разделено в два лота – „Калотина“ до пътен възел Драгоман и продължението до Сливница. Двете отсечки са с обща дължина от 32.4 км, за които Агенция „Пътна инфраструктура“ ще плати 235.3 млн. лв. Финансирането на проекта идва от държавния бюджет и европрограмата „Свързана Европа“.

Обединение между българските дружества на германските компании Strabag AG и Bitumina GmbH спечели търга на АПИ за проектиране и строителство на 14.5 км от пътя между ГКПП „Калотина“ и пътен възел Драгоман с оферта от 137.5 млн. лв. без ДДС, или 9.5 млн. лв. на километър. Проектът предвижда уширение на съществуващия път, а в отделни участъци ще бъдат подобрени геометричните му елементи. Отсечката ще бъде с по две ленти за движение в посока и лента за аварийно спиране. При 12-ти километър ще бъде изграден вход-изход от първокласния път към интермодален терминал Драгоман. Ще бъдат построени 10 големи съоръжения, две от които са при пътните възли „Калотина“ и „Драгоман“.

Изграждането на отсечката трябва да се случи в срок от две години и половина след подписване на договорите, а финансирането идва от новия механизъм „Свързана Европа“.

„ГБС Инфраструктурно строителство“ ще изгради останалите близо 17 км от Драгоман до Сливница. Проектът предвижда уширение на съществуващия път до габарит 27 м, с което двулентовият първокласен път ще стане четирилентов. В отделни участъци ще се подобрят геометричните му елементи с цел достигане на проектна скорост от 110 км/ч.

Офертата, с която компанията печели търга е 97.8 млн. лв. без ДДС, а срокът за изпълнение на договора също е две години и половина.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Не могат ли веднага да построят една магистрала ами само малко по малко разширяват?! Магистрала трябва да има от Пирот до Цариградско шосе и без това скоро Сърбия ше влезе в ЕС и няма да има граница между Сърбия и България.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.