Вирус и вирусолог

Министър Захариева: Планът „Маршал“ ще бъде следващият европейски бюджет

Хората под 20 години със забрана да излизат по улиците в 30 турски града

Кристалина Геориева: Намираме се в период на рецесия, много по-лоша от световната икономическа криза

Парламентът прие актуализацията на бюджета на първо четене

Депутатите удължиха извънредното положение до 13 май

ЕС затворен за света и след Великден

Лекари от ВМА: Не сме почивали от края на февруари

Почина певецът, изпял „Ain’t No Sunshine“

Сексът ни дава сили срещу COVID-19

Обявиха договора за производство на самолетите F-16 Block 70

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

Гешев за данните за манипулиране разпределението на дела: Ако е истина, това ще е коронавирус в съдебната система

По-леки мерки след 3 дни спад на заразени (обзор)

Връщат на фирмите част от оборота

Гладиатор идва към Европа Пикапът на Jeep е по-голям брат на Wrangler и също като него минава през всички препятствия

2020 Jeep® Gladiator Rubicon

Ето го автомобилът, който подхожда отвсякъде на актьора Ръсел Кроу, награден с „Оскар“ за ролята си в кинохита „Гладиатор“. Безкомпромисният всъдеход Gladiator е голям, мощен, проходим и уникален по рода си пикап, достоен да брани славата на Jeep като производител на превозни средства, които не признават препятствия.

2020 Jeep® Gladiator Rubicon

Gladiator е по-голям брат на офроуд иконата Wrangler и също като него може да преодолява всякакви терени – със и без покрив, врати и челно стъкло. Името на автомобила е взаимствано не от холивудската продукция с Ръсел Кроу, а от собствената продукция отпреди половин век, когато Jeep пуска първия пикап Gladiator. Възраждането на модела идва в момент, в който компанията се намира във възход и съвсем наскоро лансира новото поколение Wrangler.

2020 Jeep® Gladiator Rubicon

Реално Wrangler и Gladiator споделят много общи компоненти. Те изглеждат идентично в предната си част и в оформлението на кокпита. Зад двойната кабина на пикапа обаче е инсталиран голям товарен отсек, заради който металната рама е удължена със 79 см, а междуосието – с 49 см. Така общата дължина на автомобила надхвърля 5,40 м. Способностите му да се справя с тежки задачи и терени са удивителни. На теглича може да бъде закачено ремарке с тегло до 3,5 тона, а в кабината и товарното отделение има капацитет за още 725 кг.

2020 Jeep® Gladiator Rubicon

Изключително здравата конструкция тип каросерия върху рама стъпва върху ново поколение солидни мостове Dana. Задвижването на всички колела (обути с 33 инчови офроуд гуми) е комбинирано с възможност за електронно откачане на предната стабилизираща щанга и понижаващи предавки при съотношение 20:1. Тези две функции улесняват преодоляването на тежък офроуд при максимален ход на предното окачване с ниска скорост, при която въртящия момент на двигателя се умножава.

2020 Jeep® Gladiator Rubicon

Блокажът на диференциалите и режимите за различни терени дават допълнителни възможности на водача, който смело може да влиза в реки с дълбочина до 76 см, както и да атакува стръмни наклони и сериозни препятствия, тъй като просветът е 28 см.

2020 Jeep® Gladiator Rubicon

В Европа се очаква Gladiator да бъде пуснат в продажба през 2020 г. с избор между 4-цилиндров бензинов турбо мотор с мощност 272 к.с., 4-цилиндров дизелов с 200 к.с. и дизелов V6 с 260 к.с. Трансмисията е 8-степенна автоматична, съчетана с трансферна кутия с 4 режима на работа.

2020 Jeep® Gladiator – interior

Всички светлинни тела в пикапа са LED, като на борда присъстват най-модерните технологии за свързаност, комфорт и безопасност, включително инфо-развлекателна навигационна система с 8,4-инчов цветен сензорен екран. Купувачите могат да конфигурират избрания автомобил с различни меки покриви и твърд покрив, които лесно се сменят и демонтират.

2020 Jeep® Gladiator – interior

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.