Иззеха над 15 кг канабис от две наркооранжерии в Благоевградско

Версия №1 за изпълкома – статуквото се запазва

Започна официалното посещение на Екатерина Захариева в Хърватия

Мъж загина при катастрофа на пътя за Сапарева баня

САЩ опитват двоен натиск над Турция

Пенс заяви, че Турция ще прекрати военната си операция само когато кюрдите в Сирия се оттеглят

Борисов към Стефан Данаилов: С теб съм

Лидерите на страните от ЕС одобриха сделката за Брекзит

Бурак Йозчивит вечеря с кувейтски богаташи

Червената Мая вече лъже, без да мисли Кюстендилката твърди, че няма билбордове, наела е 10 и ще ги удвоявала другата седмица

Гаф на президента с венеца за летците (СНИМКИ) На лентата, поднесена от Румен Радев, пише 170 вместо 107 години от създаването на ВВС

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 18 октомври 2019

Председателят на ЕП призова за по-строги санкции на ЕС срещу Турция заради военната й операция в Сирия

Американски дипломати заловени край руски военен полигон Объркали два града, Москва предложи да им купи карта

Тръгнаха първите камиони с бюлетини за 5 области в страната

Гръцкият флот струва $105 милиарда и се намира на световния връх

Снимка: hellenicnavy.gr / архив

На върха на световната класация се изкачи гръцкото мореплаване и счупи бариерата от 100 милиарда долара, стигайки до цифрата 105 милиарда долара в рамките на 2018 г. За една година Гърция докосна сумата от 5 милиарда долара, което е второто най-голямо увеличение, което се отбеляза сред държавите, които се намират в топ 10.

Причина за възхода е увеличаване на поръчките за производство на NG-Кораби за превозване на течен естествен газ и увеличаването на цената на петролните танкери.

Гърция завладя като собственик на най-скъпия флот от LNG в света, който от 13 милиарда долара в началото на 2018 г. достигна 18,4 милиарда в края на 2018 г. Гърците надминаха Японците, които имат флот от LNG на стойност 15,2 милиарда.

Японците се задържаха на второ място. Спечелиха от увеличаването на стойността на товарните кораби към края на 2018 г. с танкерите.

Трети е Китай. Стойността на търговския флот отбеляза най-голямото увеличение сред държавите на топ 10, възлизащо на 6,3 милиарда долара, увеличавайки общата стойност на 90 милиарда долара.

Четвърта е Сингапур, която увеличи стойността на флота с 3,1 милиарда долара, главно поради корабите превозващи контейнери. Общата му стойност е 49,9 милиарда долара.

На пето място се нарежда Норвегия с флот на стойност 48,8 милиарда долара. Поддържа голям флот от танкери.

На шесто място са САЩ, с флот на стойност 44,5 милиарда долара. Отбелязват намаление на стойността на флота поради факта, че морските кораби са много стари, над 15 години.

На седмо място е Германия със стойност на флота 31,4 милиарда долара. Флотът продължава да намалява с всяка изминала година, като основната причина за трудностите са товарните кораби за контейнери. Изгубила е вече 1,7 милиарда долара през 2018 г, флотът от containerships продължава да намалява поради продажбата на кораби, но и поради развалянето на много от тях.

Китай вече се намира на върха що се отнася до флотата от контейнеровозите-containerships. Стойността на китайския флот с този тип кораби възлиза на 17,3 милиарда, а на германския на 16,4 милиарда долара.

На осмо място е Южна Корея със стойност на флота 30 милиарда долара. През 2018 увеличи с пет милиарда стойността товарната си флота на танкерите и на контейнеровозите-containers.

На девето място е Великобритания, като стойността на нейния флот намалява на 29 милиарда.

На 10-то място е Дания със стойност на флота два милиарда. Зависи от товарните услуги на containers.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.