На 20 август 2018 да почерпят

Филип избра да е дете на природата След екзотичния остров Реюнион - живот назад към дивото

В Царските конюшни живели 27 семейства Режисьорката от БНТ Иванка Андонова гледала в комуната едномесечно бебе

Джон Болтън: САЩ, Израел и Русия искат Иран извън Сирия

Спасиха британка, паднала от борда на кораб край хърватския град Пула

Борисов отказа на Меркел България да приема бежанци от Германия (обзор) Хотспотове – да, но връщане - не

Президентът на Афганистан обяви прекратяване на огъня във войната срещу талибаните

Дензъл раздава шамари и куршуми Филмът направи солидни приходи в САЩ

11 часа обсада след разстрел за велосипед (обзор) Убиецът се скарал с жертвата заради кражба на колелото

Иранският външен министър обвини САЩ, че подготвят преврат в Ислямската република

Българските тамплиери приеха петима македонци Честването събра 120 дами и рицари край меча на Аспарух

Мазутът от разлива изчезна Предстои източване на резервоарите на кораба

Стоянович тръгна с победа на „Герена“, „Левски“ се скъса да пропуска

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 20 август 2018

Предупредиха Кристиано: Серия А не е Примера дивисион

Да пазаруваш онлайн като в мола Осем наши фирми участваха на световното изложение GITEX в Дубай

Цветелина Попова представя продукта по време на изложението в Дубай.

Софтуерен продукт, разработен от българска фирма, дава възможност на клиентите, пазаруващи онлайн, да бъдат обслужени като в истински магазин. Технологията е демонстрирана преди дни на световното технологично изложение GITEX в Дубай.

„Труд” разговаря с Цветелина Попова, мениджър „Продажби” в компанията IRZ Solutions, създала продукта. „DigiNovo е продукт, предназначен да надгради платформите за електронна търговия, като помага на търговците да предоставят на клиента същото ниво на обслужване, което би получил, ако посети физически магазина им”, обяснява Цветелина.

Идеята за приложението е на съоснователя на компанията Евгений Гълъбов, чиято концепция е да създаде продукт, чрез който клиентите да бъдат консултирани в реално време при онлайн пазаруване. „Името идва от Digital Innovation, защото ние прилагаме иновационни цифрови технологии в помощ на търговската дейност”, пояснява мениджърът. Продуктът е пуснат на пазара преди два месеца и вече се водят преговори с клиенти от България, Русия и Хърватия.

Приложението работи по следния начин – когато клиент на даден магазин иска да научи повече детайли за конкретен продукт, в сайта натиска бутон, чрез който се включва видео и аудио връзка с консултант, от който в реално време получава информация. „По този начин обслужването е много по-добро, отколкото при обичайното онлайн пазаруване. Често снимката не е достатъчна, за да се придобие представа, чрез приложението клиентите имат възможност да видят реалния продукт в детайли или дори да изберат по-подходящ продукт”, уточнява Цветелина.

Продуктът на компанията може да се използва при продажбата на всякакъв вид стоки. “Добро приложение може да намери в сферата на фирми, които предлагат битова електроника, бяла техника и въобще търговия на дребно. Ако клиентът иска да „види” отблизо даден лаптоп или как работи даден фотоапарат, това ще става лесно и бързо със съдействието на консултант”, допълва мениджърът.

Освен в електронната търговия, DigiNovo може да се прилага и в сферата на финансовите услуги – при предоставяне на потребителски кредити и електронно банкиране, както и при продажбата и наемането на недвижими имоти. “В случай, че клиент на банка иска да получи конкретна информация за дадена услуга, вместо да се разхожда до там, може да го направи от вкъщи или от офиса си”, казва Цветелина. По същия начин търсещите да наемат или купят апартамент спестяват време от предварителни огледи от място на място.

По време на изложението в Дубай фирмата получава идея от потенциален клиент DigiNovo да бъде използвано в изложения като GITEX. “Би било много удобно, защото в реално време могат да бъдат разгледани продуктите по щандовете”, казва Цветелина. „Друг потенциален клиент, с когото се срещнах, каза, че иска да продава по този начин бижутерия”, допълва тя.

Идеята на компанията е да намери пазар не само в България, но и в чужбина. „В Дубай например имат много молове, хората обичат да пазаруват онлайн и приложението би било полезно”, отбелязва Цветелина.

 

Как са подбрани участниците

Осемте български участници са подбрани от организаторите на GITEX, след като бяха изпратени всички кандидатури, получени в БАИ за месец и половина. Министерството на икономиката и Българската агенция за инвестиции /БАИ/ подкрепиха финансово българските стартиращи компании с пространство и щанд по време на изложението.

Представените в Дубай наши компании бяха Spy my music, Embrioo.com, Printivo, Vantage School, Out2Bound, Proznanie – Vedamo, Playground Energy и IRZ Solutions. Те са от сектори ИТ, образование, медицина, VR Games, мобилни приложения, технологии за умни градове, облачни услуги.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.