На 30 март 2020 да почерпят

Водолеите да не харчат излишно, а Козирозите да не бързат с решенията – Дневният хороскоп на Алена

Бум на хемороиди от заседяване и ояждане

Построяването на Пентагона е свързано с числото на дявола Конспиратори смятат, че петоъгълната постройка е само видимата част на додекаедър, скрит под земята

Универсалният базов доход е осъществим

Великобритания може да остане под карантина в продължение на половин година

Американски учен: До 200 000 души ще загинат от коронавируса в САЩ

Норман Рийдс иска да има сексуална връзка Досега персонажът му в „Живите мъртви” нямаше никакъв личен живот

Недостигът на храни вдига цените

756 души са починали в Италия за последното денонощие

Кои лекарства действат срещу COVID-19 СЗО стартира пробно тестване на 4 потенциални лечения на коронавируса

92 акта заради разходки са съставени в Пловдив само за ден

Учителите изтощени от онлайн образованието 12-часов работен ден имат повечето преподаватели

Фризьорки режат платове за маски От 2 до 10 лева струват самоделни изделия, слагат им и активен въглен

COVID-19 намали жертвите на пътя

Делото „Хитрино“ продължава с 24 часа видео Експертизата на "Булмаркет" не е входирана

В Окръжния съд в Шумен продължават съдебните заседания по трагичния инцидент на гара Хитрино. В сряда съдът предяви на страните видеодоказателства, като започна тяхното излъчване.

24 часа са видеозаписите и тяхната прожекция ще продължи в няколко заседания. Това са кадри, заснети от стационарни камери близо до инцидента, както и материали от направени огледи на дерайлиралата на 10 декември 2016 г. влакова композиция, уточни говорителят на съда Стилиян Стилиянов. Ще бъдат завъртяни и записи от дрон. Още 7 000 снимки ще видят страните, ще чуят и аудиоматериали с продължителност около 2 часа. Последните съдържат разговори между жп служители в мига на инцидента.

Нашумялата експертиза, поръчана от фирмата-превозвач „Булмаркет“ не е входирана в съда. В сряда адвокат Ивайло Йорданов каза, че времето на тази експертиза ще дойде по-късно. Тя е изготвена от чужди специалисти и според нея, както беше афиширано пред мидии, причината за инцидента е в незаключена стрелка. Това е в коренно противоречие с тезата на обвинението, според което причина е високата скорост на движение на композицията – 78 км/ч при допустими 40 км/ч. То е било допуснато от главният машинист Димитър Михнев, а помощникът му Радослав Петков не е сторил нищо, за да му попречи. Двамата са причинили по непредпазливост смъртта на 7 души, а на други 14 човека средни и тежки телесни повреди.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.