Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 20 февруари 2019

Икономът на Ким пратен във Виетнам Подготвя срещата САЩ-КНДР

Четирима ранени при нападение с нож в Марсилия

Над 700 аптеки в страната няма да работят утре в знак на протест

Затварят за ремонт улица „6-и септември“

Двама кредитори искат фалит на „Евроманган“ Работници настояват за прекратяване на концесията на неработещата мина

Пишат нов вариант на „бонус-малус“ Шефът на КФН Карина Караиванова отива в ЕБВР

Депутатът от ГЕРБ Станислава Стоянова: В края на този мандат възнагражденията на педагозите ще са два пъти по-високи, спрямо 2017 г. В Павликени народният представител посети ДГ „Слънце“, разговаря със земеделски производители

Почетоха паметта на Левски в Сърбия

Румен Радев: Портретите на Левски висят в много кабинети като икони в запусната черква Още ли народната работа стои над всичко или вече просто й казваме политика, попита президентът

Журито на „Мастършеф“ тества хоби-готвачите в нова кухня Шеф Андре Токев, шеф Петър Михалчев и шеф Силвена Роу показаха умения на световна класа

383 случая на агресия срещу медици през 2019 г. Пет са ефективните присъди от 2011 до 2018 г.

Вижте какво ще решава Министерски съвет утре, 20 февруари 2019

„Трубадур“ – оригиналът Операта така, както я е написал Верди

Удължават срока за касовите апарати (обзор) Софтуерът за управление на продажбите трябва да бъде подменен до 30 септември

Диви котки в Ледена епоха

Навън вали леден дъжд. Толкова леден, че кара замръзналата под дълбок сняг Плана планина само да блести по-силно. Човешки крак стъпва и не пропада. И това не е разказ от превърналата се в мит детска сага „Ледена епоха“. Напротив – истинска реалност, в която не ти се иска да попадаш сам.
Полярните условия се превърнаха в дар за „дивите котки“ от Jaguar. Отдавна символът на британското автомобилостроене не е само висока скорост на пътя. Jaguar вече е сложил своя печат в най-търсения клас на SUV автомобили. Те никога не са изневерявали на марката – аеродинамични, красиви, мускулести, безкрайно спортни. Едни истински диви котки.
Да се върнем в „ледената епоха“ на Плана. Организаторите от „Мото Пфое“ искаха да покажат как Jaguar Е-Pace е един страхотен автомобил в пухкавия сняг, който се изсипа над планината. Но вместо газене в рая за снежни човеци природата реши да вкара „дивите котки“ след „белите бродници“. На това му се казва изпитание. Опасността от затъване бе не просто голяма. Времето подаде една истински “висока топка“ към Jaguar да покаже на какво е способен. Е-Расе не закъса нито веднъж в избраните за офроуд маршрути. Върху дълбокия и заледен до безкрай сняг автомобилът минаваше смело, като гладен хищник, тръгнал на лов в планината.


Сигурно потребителите на Е-Расе твърде рядко биха включили режима Rain, Ice and Snow. Всъщност може би никога, ако не влязат в „ледената епоха“. Но там той е жизнено важен, защото подобрява стабилността при условия на слабо сцепление с модифицирани настройки на динамичния контрол на стабилността, подаването на газ и автоматичната трансмисия. Автомобилът има усъвършенствана система за задвижване на всички колела, която допълва характерния за Jaguar баланс на управление на задвижване на задните колела и пъргаво усещане на кормилното управление. Системата за постоянно задвижване на всички колела AWD реагира на пътните условия и разпределя въртящия момент на двигателя за оптимален контрол и увереност при всякакви обстоятелства. Върху хлъзгави повърхности системата може да изпрати почти цялата мощност на двигателя към задните колела, ако предната ос губи сцепление. Изключителните й възможности гарантират, че Е-Расе ще остане стабилен и предсказуем навсякъде. Върху повърхности със слабо сцепление активното задвижване позволява на водача да инициира електроуправлявано прекомерно завиване и да поддържа дрифт. Технологията гарантира, че и четирите колела участват – при потегляне от място, рядко ускоряване след завой.
Да, „дивите котки“ взеха с „отличен“ своя лов в „Ледената епоха“. А когато слязоха на магистралата, усещането бе сякаш не са на асфалта, а летят на метър над него. За комфорта на Jaguar отдавна много се знае. Сега изпитът бе съвсем различен.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.