Полицаи открили 5 кашона фойерверки и 10 димки на стадиона преди мача Арда-ЦСКА

Над 12 000 са имениците на Никулден във Варна

Убиец на фелдшера от Орешник остава в ареста

Русия и Турция ще подпишат договор за доставка на още ракети С-400 през 2020 г.

Каракачанов: Добри отношения с Русия, но не да бъдем третирани като малките деца на Балканите Морският център на НАТО ще бъде в Пункта за базиране -Варна, съобщи вицепремиерът

Д-р Светлана Поченкова: От болен бъбрек може да се куца Световно признатият остеопат поставя диагнози и лекува само с ръце

Георги Пройнов е изгоненият дипломат от посолството ни в Москва

Нападение срещу американска военна база в Сирия

Корнелия Нинова: Напусна ни една от най-ярките личности, творец с мисия и човеколюбие – Стоянка Мутафова

Съдят шофьор за смъртта на пешеходка Жената била прегазена от камион, починала 10 дни след инцидента

Свищов подменя уличното осветление с енергийно ефективно Финансирането в размер на 8,2 млн. евро е по Програма "Възобновяема енергия, енергийна ефективност, енергийна сигурност"

Всеки четвърти българин никога не е ползвал интернет 75.1% от домакинствата имат достъп до мрежата в домовете си

Безплатен курбан от пет вида риба и вино През 2020-та в града ще се родят повече момчета

Хулиган плаща 3 000 лв. обезщетение на полицай

МВР хвана 1330 шофьори, паркирали на места за хора с увреждания

Диви котки в Ледена епоха

Навън вали леден дъжд. Толкова леден, че кара замръзналата под дълбок сняг Плана планина само да блести по-силно. Човешки крак стъпва и не пропада. И това не е разказ от превърналата се в мит детска сага „Ледена епоха“. Напротив – истинска реалност, в която не ти се иска да попадаш сам.
Полярните условия се превърнаха в дар за „дивите котки“ от Jaguar. Отдавна символът на британското автомобилостроене не е само висока скорост на пътя. Jaguar вече е сложил своя печат в най-търсения клас на SUV автомобили. Те никога не са изневерявали на марката – аеродинамични, красиви, мускулести, безкрайно спортни. Едни истински диви котки.
Да се върнем в „ледената епоха“ на Плана. Организаторите от „Мото Пфое“ искаха да покажат как Jaguar Е-Pace е един страхотен автомобил в пухкавия сняг, който се изсипа над планината. Но вместо газене в рая за снежни човеци природата реши да вкара „дивите котки“ след „белите бродници“. На това му се казва изпитание. Опасността от затъване бе не просто голяма. Времето подаде една истински “висока топка“ към Jaguar да покаже на какво е способен. Е-Расе не закъса нито веднъж в избраните за офроуд маршрути. Върху дълбокия и заледен до безкрай сняг автомобилът минаваше смело, като гладен хищник, тръгнал на лов в планината.


Сигурно потребителите на Е-Расе твърде рядко биха включили режима Rain, Ice and Snow. Всъщност може би никога, ако не влязат в „ледената епоха“. Но там той е жизнено важен, защото подобрява стабилността при условия на слабо сцепление с модифицирани настройки на динамичния контрол на стабилността, подаването на газ и автоматичната трансмисия. Автомобилът има усъвършенствана система за задвижване на всички колела, която допълва характерния за Jaguar баланс на управление на задвижване на задните колела и пъргаво усещане на кормилното управление. Системата за постоянно задвижване на всички колела AWD реагира на пътните условия и разпределя въртящия момент на двигателя за оптимален контрол и увереност при всякакви обстоятелства. Върху хлъзгави повърхности системата може да изпрати почти цялата мощност на двигателя към задните колела, ако предната ос губи сцепление. Изключителните й възможности гарантират, че Е-Расе ще остане стабилен и предсказуем навсякъде. Върху повърхности със слабо сцепление активното задвижване позволява на водача да инициира електроуправлявано прекомерно завиване и да поддържа дрифт. Технологията гарантира, че и четирите колела участват – при потегляне от място, рядко ускоряване след завой.
Да, „дивите котки“ взеха с „отличен“ своя лов в „Ледената епоха“. А когато слязоха на магистралата, усещането бе сякаш не са на асфалта, а летят на метър над него. За комфорта на Jaguar отдавна много се знае. Сега изпитът бе съвсем различен.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.