На 18 ноември 2018 да почерпят

Спортисти и авантюристи ни славят в Гинес Най-любопитните постижения в Книгата на рекордите

Затягат правилата за билбордовете край шосетата

Икономиката ще загуби 2,2 млрд. лева заради недостиг на шофьори Бранша чакаа поне 2000 водачи от българските диаспори

Калоян Паргов: Предсрочни догодина избори са неминуеми

Предупредителен код заради очакваните валежи в 20 области утре

Дубайските полицаи се качват на летящи мотори (ВИДЕО)

Риалити звезда се сгоди за милионерски син Пенелопе каза “да” на Иван Динев

Филмът за Силвио Берлускони препуска към екрана Режисьор е майсторът Паоло Сорентино

70 задържани на протест заради климатичните промени в Лондон

Георги Мамалев: Протестите няма да доведат до нищо добро

Сергей Лавров: „Турски поток“ може да мине през България и Сърбия

Последният ръководител на Комсомола: Промените през 89-а тръгнаха от самата БКП

Националните недоволни от съдията срещу Кипър: Трябваше да ни даде още две дузпи Според тях, шведският рефер е трябвало да отсъди поне още две дузпи

Спас Гърневски: Няма да има предсрочни избори, ГЕРБ ще управлява още два мандата Разполагаме с информация, че БСП участва в организацията на протестите, каза депутатът от мнозинството

Един от най-старите вестници в Унгария спира да излиза заради финансови проблеми

Илюстрация: Pixabay

Един от най-старите вестници в Унгария „Модяр немзет“ спира да се издава заради финансови проблеми, предаде ТАСС.

„Последният брой на вестника, основан преди 80 години, ще излезе утре, 11 април 2018 година“, съобщи издателят. Заедно с вестника ще се закрие и онлайн версията mno.hu.

„Модяр немзет“ е основан през 1938 година и е определян като умерено консервативно издание. То принадлежеше на унгарския медиен магнат Лайош Шимичка. През първия мандат на премиера Виктор Орбан (1998-2002) Шимичка е бил начело на държавната данъчна служба (1998-1999), но в началото на 2000 година става политически опонент на унгарския премиер и донеотдавна неговият вестник бе опозиционен.

Медийните активи на Шимичка са му носели големи печалби преди да скъса отношения с Орбан. След като започнал да критикува премиера, неговите средства за масова информация обаче загубили държавната подкрепа, предаде Ройтерс.

Новината за закриването на вестника идва само два дни, след като коалицията, в която влизат партията „Фидес – Унгарски граждански съюз“ и Християндемократическата партия начело с премиера Виктор Орбан, победи на парламентарните избори с 48,85 процента от гласовете.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.