Хванаха евродепутата Ангел Джамбазки да шофира с алкохол в кръвта

В МОСВ не е постъпвало заявление за внос на отпадъците, задържани в Италия

Как купуват изборите в САЩ и колко ще струва победата през 2020-а Най-богатите от милиардерите на Америка купуват общонационалните избори по $100 на глас и дори печелят от това

Нови коли за скиорите Радослав Янков, Алберт Попов и Владимир Зографски ще карат Audi Q5

Джип отнесе светофар в столичния кв. Овча купел

Борисов присъства на първото заседание на лидерите на ЕНП, ръководено от новия президент Доналд Туск

Хиляди алжирци излязоха на протест срещу провеждащите се президентски избори

БАБХ ще взема проби на всяка пратка с птиче месо и субпродукти с произход Полша, предназначени за България

Топлофикация Русе плаща 80 000 лв. обезщетение на жена, паднала в изкоп с вряла вода

Комисар Венелин Младенов е новият началник на „Пътна полиция“ в Пловдив

Арестуваха пловдивски антимафиот за търговия със стоки менте

Рекордни 19 номинации за „Треньор №1“

Президентът Радев: България високо цени приноса на Суверенния Малтийски орден за отстояване на хуманизма и солидарността

Елизабет Втора купи подаръци за персонала на Бъкингамския дворец

Мега турнирът на УЕФА

Екстремни емоции без покрив над главата BMW M8 Competition спринтира за 3,3 секунди от 0 до 100 км/ч и развива 305 км/ч

625 конски сили, битурбо двигател V8, ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,3 секунди, максимална скорост 305 км/ч! Чистокръвна баварска динамика в най-изтънчената й форма предлага една от най-зрелищните коли, показани на софийския автосалон – кабриото BMW M8. Неповторимата естетика на елегантно купе с подвижен многослоен мек покрив и зашеметяващи скоростни качества привлича като магнит вниманието на посетителите. Моделът пристигна в София само няколко седмици след първото си официално представяне с категоричната заявка, че в сегмента на спортните автомобили влиза перфектно подготвен отвсякъде атакуващ „играч“.

Новата „осмица“ напълно оправдава многозначителното M в името си. Бързина, агресия, сила, лукс и високи технологии са комбинирани по начин, който да изцеди максимума от възможностите на машината за наслада на сетивата на водача. Кабриото М8 се задвижва от най-мощния двигател, разработван някога на М моделите. Моторът V8 с работен обем 4,4 л и двойно турбо пълнене генерира 600 конски сили в стандартния си вариант, а във върховото изпълнение M8 Competition ресурсът скача до още по-впечатляващите 625 конски сили.

Двата компресора във високооборотния двигател са разположени между цилиндровите редици в блока V8, нагнетяваният въздух се охлажда допълнително за по-ефективен горивен процес, като директното впръскване на горивото се осъществява с налягане до 350 бара. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч, но при наличие на допълнителен „пилотски“ пакет в оборудването лимитирането отпада и „баварецът“ препуска с 305 км/ч.

Двигателят V8 е свързан с автоматична 8-степенна трансмисия и система за задвижване на четирите колела. Калибровката на мотора, окачването и аеродинамчните компоненти е направена след интензивни тестове в различни условия на състезателни писти. В зависимост от настройките, които водачът може да определя, автомобилът променя характера си бърз и комфортен превозвач до екстремна състезателна кола с непослушна задница.

Новоразработена спирачна система позволява спирачният педал да има две различни характеристики. С бутона Drivelogic на скоростния лост се избира между три режима на трансмисията с индивидиуални специфики за смяна на предавките – за ефективно, спортно или суперспортно шофиране. Водачът може и ръчно да превключва скоростите чрез лостчета на волана. С друг бутон с надпис Setup на конзолата се осигурява директен достъп до настройките на двигателя, окачването и кормилното управление, за да могат да бъдат адаптирани според личните предпочитания или ситуацията на пътя.

Наличен е режим за изцяло задно предаване с изключена електронна стабилизираща програма – така шофьорът има възможност бързо да унищожи гумите си и да си вдигне адреналина до небето с дрифтове без електронни ограничители.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.