Премиерът Борисов: Два завода в България тестват произовдство на респиратори Не ми се занимава повече с президента. СЗО каза , че социалната изолация трябва да продължи, заяви той

430 нови заразени с коронавирус в Москва за денонощие 3357 достигна броят на случаите в руската столица

Джамбазки: #ИзбирамБългарското. България има нужда от икономически патриотизъм! Купувайте българското!

Менда Стоянова: За два дни са регистрирани 230 фирми по мярката „60/40“

44-годишна жена е убита от мъжа си в с. Ново Оряхово

Любимите рецепти на Том Круз Актьорът сам изпълнява каскадите във филмите си

Готово е мобилното приложение за разпространението на коронавируса у нас (На живо) Системата, ще подава данни към МВР, които следят карантинираните, към личния лекар, РЗИ, МЗ и т.н.

Захариева: Никой не си мисли, че световната пандемия няма да се отрази на икономиката

Шуменец показа бонсай градината си – природата не признава коронавирус (СНИМКИ)

Лекар, преборил коронавируса: 10 дни пих антибиотици, но нещата се усложниха

Продължава ремонтът на виадукта при 19-ти км на АМ „Хемус” (ВИДЕО)

Продажбите на водка в Русия скочиха с 20%

Д-р Симидчиев: Ако мерките се нарушат сега, случаите на коронавирус ще нарастнат много

Иван Гешев за пробива при случайното разпределение на делата: Това е като коронавирус в съдебната система

Гърция замразява промяната на местожителство, нови 7 милиарда евро за бизнеса

Енергия за 90 км/ч Култовият дребосък Isetta се възражда на ток

Култовият градски дребосък Isetta ще се сдобие с неофициален наследник през тази година. През лятото се очаква пазарната премиера на електрическото джудже Microlino, което ще се произвежда от швейцарско предприятие. Дизайнът копира знаменитата Isetta от 50-те години на миналия век. Този уникален двуместен микроавтомобил с италиански дизайн е бил сглобяван под различни брандове в няколко държави, включително като BMW Isetta в Германия.

Както и в онези времена, когато Isetta става първата кола с разход под 3 л на 100 км, и сега моделът е насочен към прагматичните купувачи. С дължина 2,43 м той е доста по-къс от Smart (2,70 м). Електрическият му двигател е с мощност 20 конски сили, а общото тегло възлиза на 434 кг. Базовият вариант с батерия с капацитет 8 киловатчаса изминава до 120 км с едно  зареждане, а по-мощната версия с 14-киловатчасова батерия има пробег 215 км. Максималната скорост е 90 км/ч. Очаква се цената да бъде около 12 000 евро. Microlino не разполага с въздушни възглавници, като разчита за сигурност на много здрава клетка на пътническата кабина.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.