Вижте резултатите от европейските избори на базата на вота в 27 държави

„Алфа Рисърч“ от 100% паралелно преброяване: „Демократична България“ не прескача бариерата, ВМРО вкарва втори евродепутат

„Галъп интернешънъл“ от 100% паралелно преброяване: Пет български формации в Европарламента

На 27 май 2019 да почерпят

Кънчо и Андрей отново на висота

Сериозен провал на социологическите прогнози

Рекордна избирателна активност в ЕС Едва една четвърт от българите отидоха до урните

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 27 май 2019

Сергей Станишев: Пак изпуснахме победата като през 2017-а Вместо единна кампания, имахме паралелни кампании на всички кандидати, каза 5-ият в листата на БСП

Борисов след изборната победа: Съзнавам, че нашите грешки, макар и осъзнати, може да ги поправим само с много работа

Управляващата „Право и справедливост“ спечели изборите в Полша

ВМРО ще инициира среща на всички избрани за евродепутати от България

ЕНП остава първа политическа сила в Европейския парламент

Мария Габриел: Благодаря на българите, че ни дадоха прошката си днес

Десницата на Меркел води, втори са Зелените (обзор) “Алтернатива за Германия” взе 10,6 на сто

Затягат правилата за билбордовете край шосетата

Агенция „Пътна инфраструктура” подготвя нови и по-строги правила за рекламите край шосетата. Предвижда се допълнително обезопасяване на билбордовете заради ударите на автомобили в тях.

Новите изисквания ще обхванат всички рекламни пана, поставени край магистралите, скоростните и първокласните и второкласни пътища, съобщи БТВ.

Преди година и половина автобус напусна платното и се заби в рекламно съоръжение заради джип, чийто шофьор загуби контрол и удари странично рейса. Именно подобни инциденти искат да ограничат от АПИ.

Днес, от транспортната фирма, където шофьорът работи одобряват идеята за по-строги правила за рекламите край пътя.

„Такива билбордове трябва да бъдат в регион, който е по-отдалечен, примерно около крайпътно заведение или бензиностанция край пътя”, посочва Антон Христов, организатор-движение в транспортната фирма.

„Всички рекламни съоръжения, включително и същестствуващите, ще бъдат задължени да бъдат обезопасени с ограничителни системи за пътища, това са т.нар. „мантинели“, каза Иван Табаков, АПИ.

Обезопасяването обаче ще е за сметка на бизнеса, а от бранша не подкрепят идеята.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.