ЗК „ЛЕВ ИНС“ АД получи 10 от общо 30 нови високопроходими автомобила „Дачия Дъстър“

ЗК „ЛЕВ ИНС“ АД получи 10 от общо 30 нови високопроходими автомобила „Дачия Дъстър“

ЗК „ЛЕВ ИНС“ АД получи 10 от общо 30 нови високопроходими и надеждни автомобила „Дачия Дъстър“.

Като безспорен лидер на пазара, включително и по последни данни публикувани от Комисията за финансов надзор с над 800 000 клиента за 2019 г., дружеството си постави като приоритет грижите за абсолютно всички участници в движението по пътищата.

Следвайки тези наши цели, представихме иновативната си услуга „ДЕНОНОЩЕН АВТОАСИСТАНС“. Всеки водач сключил задължителна застраховка „Гражданска отговорност“, може да се възползва от посещение на мобилни екипи в цялата страна при настъпило застрахователно събитие, получавайки правна, логистична и медицинска помощ на място. Необходимо е единствено подаването на сигнал към денонощните телефонни линии на Кол центъра – 080010200 при ПТП с пострадали лица и 080015333 за ПТП без пострадали лица.

През годините ние сме единствената компания, която продължи да развива и инвестира тази услуга, включително с модернизиране на автомобилния парк. Към днешна дата имаме над 70 експерта, които максимално бързо и адекватно реагират при подаден сигнал.

Друга добавена стойност на продуктите и услугите, които компанията предлага са:

Единственият животоспасяващ хеликоптер, помогнал на множество пострадали, част от които не са наши клиенти.

С цел превенция и защита на своите клиенти, ЗК „Лев Инс“ откри свои представителства в Италия, Румъния и Германия със спешни телефони за съответните държави. Идеята на тези партньорства е да се окаже съдействие при възникване на ПТП в тези страни, допълнителна юридическа консултация и цялостно документално обслужване пред местните институции.

Най-четени