ЗК „ЛЕВ ИНС“ АД получи 10 от общо 30 нови високопроходими и надеждни автомобила „Дачия Дъстър“.
Като безспорен лидер на пазара, включително и по последни данни публикувани от Комисията за финансов надзор с над 800 000 клиента за 2019 г., дружеството си постави като приоритет грижите за абсолютно всички участници в движението по пътищата.
Следвайки тези наши цели, представихме иновативната си услуга „ДЕНОНОЩЕН АВТОАСИСТАНС“. Всеки водач сключил задължителна застраховка „Гражданска отговорност“, може да се възползва от посещение на мобилни екипи в цялата страна при настъпило застрахователно събитие, получавайки правна, логистична и медицинска помощ на място. Необходимо е единствено подаването на сигнал към денонощните телефонни линии на Кол центъра – 080010200 при ПТП с пострадали лица и 080015333 за ПТП без пострадали лица.
През годините ние сме единствената компания, която продължи да развива и инвестира тази услуга, включително с модернизиране на автомобилния парк. Към днешна дата имаме над 70 експерта, които максимално бързо и адекватно реагират при подаден сигнал.
Друга добавена стойност на продуктите и услугите, които компанията предлага са:
Единственият животоспасяващ хеликоптер, помогнал на множество пострадали, част от които не са наши клиенти.
С цел превенция и защита на своите клиенти, ЗК „Лев Инс“ откри свои представителства в Италия, Румъния и Германия със спешни телефони за съответните държави. Идеята на тези партньорства е да се окаже съдействие при възникване на ПТП в тези страни, допълнителна юридическа консултация и цялостно документално обслужване пред местните институции.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш