Банките са готови да преминат стрес теста на ЕЦБ Ако резултатите са добри, България ще е изпълнила едно от най-важните условия за участие в Банковия съюз

На 25 март 2019 да почерпят

С 2500 места разширяват Софийските гробища

Ирландският Джо Кокър скара Лечев и Графа в „Гласът на България“

Вълни от поезия на Фотев заляха Бургас

Петиция за отмяна на Брекзит надхвърли 5 милиона подписа

Искове срещу България за над 1,2 млрд. евро Най-големи са претенциите на енергоразпределителните дружества

Утре ни очаква слънчево време с максимални температури между 20 и 25 градуса

Шествие срещу ислямофобията и расизма в Нова Зеландия

Владимир Кисьов се е отказал да бъде кандидат на СДС за евроизборите

Странната ярост на Томислав Дончев Изпълнителната комисия на ГЕРБ ще заседава вероятно в сряда

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 25 март 2019

ВМРО и „Атака“ отиват заедно на евроизборите Волен Сидеров нямал претенции да бъде сред кандидатите на евентуалната коалиция

До 2 г. е готов първият нов боен кораб Проектът е за два кораба, като общата му стойност е почти 1 млрд. лв

Адвокат Михаил Екимджиев: Цветан Цветанов е тежък рецидивист по отношение на апартаментите

Ивайло Московски: БДЖ ще получи 224 млн. лв. като безлихвен заем от бюджета

„Длъжни сме да спрем войната по пътищата, не само заради срещите на министри с премиера Бойко Борисов”, заяви министърът на транспорта Ивайло Московски по БТВ. По думите му битката е комплексна и изисква сериозен ангажимент от няколко държавни институции. „Имаме задължение да поправим неща в системата, но зависи от манталитета на самите хора”, категоричен е Московски.

Според него премахването на предупредителните табели за наличието на камери по пътищата ще даде добър резултат. „Тези табели нямат никаква превантивна стойност. По-добре да не знаем къде има камери, за да можем респективно през цялото си пътуване да бъдем на щрек”, коментира министърът.

Предстои законът за пътищата да бъде разделен на три отделни закона: един, който да отговаря за пътните знаци и маркировката, втори, касаещ подготовката, квалификацията и категорията на водачите и трети, който да е за техническата част на превозните средства.

Транспортният министър потвърди, че БДЖ ще получи помощ от държавата в размер на 224 млн. лв. По този начин ще може да продължи стратегията по оздравяване на железниците. „Вероятно формата ще бъде безлихвен заем от държавния бюджет, тези пари ще трябва да бъдат възстановени в някакъв момент”, поясни Московски. Той е категоричен, че дружеството може да бъде оздравено.

 

„Във всички контролни органи съществува риск от корупция”, коментира арестите в ДАИ транспортният министър. По думите му начинът, по който се провеждат изпитите в момента, на практика пресича всякакви варианти за преписване.

Той добави, че е възможно държавата да започне да купува автомобили, с които се да се провеждат изпитите по кормуване. „Никой не може да види какво се случва на педалите на изпитващия от дясно на кандидата, никой не може да следи как е фиксирана камерата в колата”, коментира Московски.

„Всичко чух от автошколите като упреци към държавата, колко от тях са подали сигнал, че поне един от техните школници е рисков? Няма нито един, нула!”, възмути се министърът.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.