„Изкуството на рекламата“ свързва студенти и бизнеса

Младежи създават реални проекти, заедно с водещи компании

Събитието продължава и утре, в понеделник награждават най-добрите

Единственият по рода си в България иновативен фестивал на открито “Изкуството на рекламата” стартира днес в Градската градинка на София. Той е организиран е от фондация “Млади, талантливи, способни”. Събитието е под патронажа на столичния кмет Йорданка Фандъкова и е включен е в Културния календар на София.

Фестивалът е насочен към развитие на уменията на младите хора и чрез него рекламата и изкуството за първи път ще намерят пресечна точка по толкова атрактивен начин.

Днес и утре студенти от Софийски университет “Св. Климент Охридски”, Факултет по журналистика и масови комуникации и Национална художествена академия на открито ще създават визуална комуникация по предварително зададени от компании и спонсори теми. Те ще бъдат разделени в работни екипи, които ще имат различни задачи.

Фестивалът ще е много атрактивен за посетителите, тъй като всеки ще може да наблюдава цялостния процес на създаване на дадена творба. Ще може да поговори с творците и да обсъдят различни идеи за изкуството и рекламата.

Днес и утре събитията ще продължат от 10 до 20:00 часа и ще включват много музика, танци и занимания за

деца. Най-добрите идеи ще бъдат отличени в заключителната част на фестивала в понеделник.

Основна целева група са младежките аудитории, които се асоциират с висок интерес към дигиталните технологии. Целта е фестивала да се проведе успешно както офлайн, така и онлайн. На всеки час ще се качват снимки и видео във фейсбук и инстаграм, така че тези, които не могат да присъстват на живо, да бъдат част от събитието.

“Провеждането на фестивала в София е отлична възможност за създаване на печеливш имидж на участващите компании. Като столица на дигиталните пазари, София е пример за лидерство и иновация. Именно затова е правилният избор за провеждане на “Изкуството на рекламата”. Залегналото в стратегията за развитие на София като творчески град е чудесна пресечна точка за фестивала”, разказа пред “Труд” организаторът на събитието Никола Вангелов. Той добави, че създаването на комуникация на живо от студенти е в унисон със София, която е жив и енергичен град.

Фестивалът среща подкрепа в лицето на СУ “Св. Климент Охридски”, Националната художествена академия и Биляна Генова, директор Дирекция “Култура” в Столична община. Всички те изразиха своята положителна нагласа, както и харесаха възможностите, които фестивалът предлага на всички страни-участници.

Творчеството ражда идеи

Реални задачи, реални резултати

Ще се проведат изложби на топ локации

Компаниите спонсори ще бъдат активна страна от фестивала. Именно те ще задават параметрите на маркетинговите комуникации, които студентите ще изградят и осъществят. Фирмите ще могат да ползват създадената комуникация в реални комуникационни кампании. Създадената комуникация също ще има максимално дълъг живот и извън фестивала - ще се проведат изложби на открито и закрито, на топ локации в София. 32-3

“Фестивалът ще се свърже с целевата аудитория на компаниите по ефективен начин. Чрез изкуство падат бариерите и творчески създадените комуникации няма да бъдат натрапчиви за аудиторията, а ще бъдат приети като изкуство”, каза още организаторът Никола Вангелов.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Лайфстайл