САЩ наложиха санкции на фирми и физически лица за връзки с ИДИЛ

Приеха 13 деца в болница в Ямбол със симптоми на хранително натравяне

Вдигат наемите на магазини в моловете Откриха нови 60 хил. кв. метра

„Фолксваген“ решава до края на годината за завода в Турция

$3 млн. за жилище на круизен кораб

Разбиха международна престъпна група за трафик на артефакти в Италия

Камерите за тол такси ще следят и горивата Рамките по магистралите засичат тежестта на цистерните

Трима убити при стрелба в Оклахома (ВИДЕО)

Безплатни ваксини само за 120 000 пенсионери Имунизациите предпазват от четири щама - “Бризбейн”, “Канзас”, “Пукет” и “Колорадо”

Соня Йончева – свръхестествен глас в човешко тяло Само месец и половина след раждане, звездата е във върхова форма

Признават ли се болничните дни за трудов стаж?

Турция заплаши да възобнови военната операция в Сирия

Стара Загора ще се потопи в коледни светлини на 5 декември

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 19 ноември 2019

Без опозиция в парламента на Беларус Лукашенко ще се бори за шести президентски мандат

Искаме ЕК да спре вноса на стари дизели Коли, забранени да се движат в Западна Европа, да не могат да се карат и у нас

Мерките ще станат факт след 2020 г.

Осем държави подкрепиха предложението на България ЕК да въведе мерки срещу вноса на стари дизелови автомобили в Източна Европа. Те предвиждат коли, които имат забрана да се движат по пътищата в някои западноевропейски държави, заради завишените им вредни емисии, да нямат право да се карат и у нас.

Идеята беше представена от министъра на околната среда и водите Нено Димов пред Съвета по околна среда на ЕС в Люксембург. Зад нея освен съвносителите Полша и Словакия застанаха и Кипър, Латвия, Литва, Люксембург, Румъния и Унгария.

Все по-голям брой градове в Западна Европа въвеждат забрани за движение на дизелови автомобили, които замърсяват въздуха. В резултат вече е факт напливът на употребявани коли от държави членки с високи доходи на глава от населението към такива с ниски. Това създава риска и от т.нар. “вътрешно изтичане на въглерод” в рамките на транспортния сектор на ЕС, подчерта министър Димов. По думите му в момента, в който се забрани дадена стока на една територия, цената й пада и тя става привлекателна за други пазари. Според него държавите, които въвеждат подобни забрани, не трябва да могат за “изнасят” коли, които не отговарят на определени стандарти.

Еврокомисията е поела ангажимент да работи за приемането на такива мерки, като това най-вероятно ще стане след 2020 година.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Какво е тръгнал да търси ЕК?
    Просто трябва да прекрати фалшивите прегледи при годишната проверка.
    В Германия да не би да наложи забраната ЕК…?
    Само търсят в кой да се обършат и намерят извинения за бездействието си.

  2. Стари дрехи, стари неща купува…

  3. Преди лобито на вносителите на нови автомобили искаха българските власти да забранят вноса на стари коли, за да си продават скъпите нови. Не мина. Сега българския министър изпълнява поръчката, като иска ЕС да не разрешава да се продават стари коли на българи. До каква уродливост може да достигне Корупцията, а?!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.