„Дубльор за Ада” пътува към Лондон

Нетаняху пред поражение на вота (ИНФОГРАФИКА)

Овладян е пожарът край летище София

Десислава Атанасова: Съкратеното съдебно следствие ще бъде отменено

Данък „телевизор” влиза в парламента По закон се плаща на електромер - по 3,36 лв. месечно за частни лица и по 14 лв. за фирми

Облагане на заеми между свързани лица

Нетаняху отмени участието си в Общото събрание на ООН заради политическата обстановка в Израел след изборите

Адвокати не харесвали Гешев, ах

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 19 септември 2019

Идва суха и топла есен Чака ни Коледа без сняг

Убийците без право за намаляване на присъдата

ООН ще изпрати експерти, които да анализират атаките над рафинериите в Саудитска Арабия

Депутатите „закрили” 1000 кметства Променят закон „на пожар”, за да узаконят местната власт

Голям пожар край летище София (ВИДЕО) Няма опасност за хората и аеропорта, съобщават от пожарната

Питбул нахапа жестоко млад мъж във Варна

Карлос Контрера: Отделянето на полицейски ресурс за борба с тротинетките е престъпно

Министерството, създадено и съществуващо с цел да опазва закона и да следи за неговото съблюдаване, го нарушава по най-безцеремонен и арогантен начин. При наличие на толкова много проблеми, свързани с безопасността на движението по пътищата в столицата и страната, да се отделя и без това оскъден ресурс за реално незаконна борба с тротинетките, е престъпно. Съгласно Закона за административните нарушения и наказания и установената съдебна практика – за да бъде едно деяние нарушение, то трябва да е регламентирано в закона чрез съответната правна норма. Не може да се налага наказание за нарушение, че едно превозно средство не е регистрирано, при положение че законът не предвижда неговата регистрация.

Това казва в позиция до медиите столичният общински съветник и член на националното ръководство на ВМРО – Българско национално движение Карлос Контрера, съобщиха от пресцентъра на партията.

„В поне два европейски регламента, тъй като обичаме да даваме примери отвън, електрическият скутер или тротинетка, е приравнен на велосипеда. Да се налагат глоби за нерегистрирана тротинетка предполага да налагаме глоби и за нерегистриран велосипед. А това вече гранични с абсурда. Непонятен остава и хъсът, с който се налагат глоби и санкции при толкова ясен от юридическа гледна точка казус“, посочва Контрера.

На 11-и септември общинският съветник от ВМРО се е обърнал с писмо до Директора на Главна дирекция „Национална полиция“ с настояване да се прекрати порочната практика в нарушение на закона да се съставят актове на лица, управляващи електрически скутери.

Контрера призовава главен комисар Христо Терзийски да издаде задължителни за „Пътна полиция“ указания, че:

1. Електрическият скутер по регламенти е приравнен на велосипед, задвижван с електрически двигател.

2. Няма забрана за управление на електрически скутери и същите могат да се управляват при спазване на общите правила на Закона за движение по пътищата.

Той изразява надежда ентусиазмът на министерството да бъде охладен и да започнат да прилагат закона такъв, какъвто е. Да си го дописват, както намерят за добре, е нелепо колкото и упорството им, коментира съветникът.

Нужни са реални и работещи предложения за регламентация на електрическите скутери, а не дивотиите на паразитната структура Държавна агенция „Безопасност на движението по пътищата“. Тя, за съжаление, беше необходима, но откъм изпълнение докарахме поредния безсмислен орган, чиято основа цел беше явно да се трудоустроят едни хора, заявява в заключение столичният общински съветник от ВМРО Карлос Контрера.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.