Мачовете и спортът по телевизията днес, събота, 25 януари 2020

На 25 януари 2020 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за събота, 25.01.2020

Пълният отказ от алкохол повишава риска от дeменция Умерената консумация пък го намалява

Най-малко четирима загинали при земетресението в Турция

Еколози: Пожарът в Дуранкулашкото езеро е унищожил местообитанието на редки птици

Акт за административно нарушение на издателите на осъвременения вариант на „Под игото“

Вижте кой е в първата десетка на „зелените“ милиардери Агенция Bloomberg обяви най-успешните бизнесмени в зелената икономика

Борис Джонсън подписа споразумението с ЕС за Брекзит Премиерът заяви, че с това се отваря нова глава в историята на страната

Земетресение от 6,8 по Рихтер удари Турция (ВИДЕО)

Училища затварят в половин България

Боливия прекратява дипломатическите отношения с Куба

Връщат размера на налога за хазарта (обзор) Обрат в облагането на игрите на късмета с нов законопроект

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

Говорителка на Тръмп: Следващата седмица трябва да приключи процесът по импийчмънт

Карлсберг Груп отчита повишена оперативна печалба с 11%

17 млн.лв. са инвестициите в България

Органичният нетен ръст на приходите на Карлсберг Груп през 2018 г. е 6,5%, показа публикуваният годишен финансов отчет на датската бирена компания, която в България е собственик на Карлсберг България АД с пивоварните Шуменско пиво и Пиринско пиво. Отчетеният нетен ръст на приходите е 3% до 62,5 млрд. датски крони (8,3 млрд. евро) и ръст на оперативната печалба с 11%. Нетната печалба на компания се е увеличила от 1,259 млрд. датски крони (168,6 млн. евро) през 2017 г. до 5,3 млрд. датски крони (711 млн. евро).

Финансово компанията продължава да се развива в позитивна траектория трета поредна година, а през 2018 г. е направила значителни инвестиции. Стратегически Карлсберг Груп е постигнала голям напредък по отношение на растежа и силните резултати за крафт и специалното пиво, както и за безалкохолната бира.

„Постигнахме много силни резултати за 2018 г. В унисон с амбициите ни за стратегията SAIL’22, подобрихме оперативната печалба, маржовете и паричния поток, а същевременно намалихме дълга, дори повече от планираното. Вложихме значителни ресурси в нашите марки и дейности, като продължаваме да се стремим към растеж и подобряване на печалбата през следващите години“, каза изпълнителният директор на Карлсберг Груп Кийс Харт.

Стратегията SAIL’22 се прилага от март 2016 г. с амбицията Карлсберг Груп да стане успешна, професионална и атрактивна бирена компания, която се стреми да предлага продукти с все по-високо качество на клиентите си.

Най-големият бранд на Карлсберг груп Tuborg расте с 10% в резултат от голям ръст в Индия и Китай. Tuborg бележи голям ръст и в България (+37%), Сърбия, Дания, Норвегия и в Турция, където има лицензно производство.

През 2019 г. усилията на компанията ще бъдат насочени към по-нататъшно увеличение на органичния ръст на приходите, като в същото време във фокуса остават ефективността, намаляването на разходите и финансовата дисциплина. Като регионален приоритет се посочва увеличението на нетните приходи и оперативната печалба в Западна Европа, по-високия растеж в Азия чрез премиум брандове и укрепване на пазарното лидерство в Източна Европа.

В България компанията отбелязва поредна успешна година на местния пазар, с ръстове на пазарния си дял – както в обем (+3,5% спрямо 2017 г.), така и в стойност (+3,8% спрямо 2017 г.) на фона на слабо стагниращ общ бирен пазар. Общите капиталови инвестиции на Карлсберг България за 2018 година достигат близо 17 млн.лв.

Сред местните марки на компанията е лидерът в бранша – Пиринско, както и един от двигателите на сегмента на локалните брандове – Шуменско.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.