Турски тир се удари в бус, след като скъса мантинела на пътя Враца-Мездра

6 нови разрешения за строеж са издадени след 13 март От началото на годината броят на тези документи е 22

Арестуваха младеж за побой на търновец

Спипаха камион с 9 кубика незаконни дърва

Специалист: Няма данни кърлежи и комари да пренасят коронавирус

Строители дарили над 1,1 млн. лв. за борбата с COVID-19 Средствата и медицинското оборудване са предоставени от КСБ, отделни фирми и работещи в бранша

Българска ваксина срещу Covid-19 – най-рано след година

Нети разбра, че е осиновена, сестра й е популярна водеща

1500 лв. глоба за попиляна бира на пътя

Данаил Кирилов: Нямам съмнения, че системата за случайно разпределения на дела е била манипулирана

Министерски съвет пусна официален сайт за коронавируса Ще предоставя информация за всички предприети мерки и дейности от изпълнителната власт

Харви Уайнстийн вече няма симптоми на Covid-19

Дават по една минимална работна заплата и осигуровки за свободния сектор в културата

Вицепремиерът Каракачанов предлага забрана за внос на чужди земеделски продукти в сезона до изчерпване на българските

Какво прави българинът, като му кажат “не излизай”?

Китайски компании в топ 10 на най-скъпите марки в света

Китайските компании Тенсент (Tencent) и Алибаба (Alibaba) за първи път в историята попаднаха в топ 10 на най-скъпите марки в света БрендЗет топ 100 (BrandZ Top 100), 2018 година, съобщи вестник „Чайна дейли“, цитиран от ТАСС. Те се наредиха съответно на пето и девето място.

Според рейтинга търговската стойност на китайския гигант в телекомуникациите Тенсент възлиза на 179 милиарда долара, което е с 65 процента повече спрямо миналата година. В същото време нематериалните активи на китайския лидер в електронната търговия Алибаба се оценяват на 113,4 милиарда долара, които надвишават с 92 процента показателя от предишния отчетен период.

„Марките, които печелят в съвременната епоха на маркетинг проучване, включително и компании като Тенсент и Алибаба, са тези, които поставят потребителите в центъра на всичките си бизнес процеси“, каза Дорина Вана, ръководител на подразделението БрендЗет на анализаторската компания Кантар милуорд браун (Kantar Millward Brown), която се занимава със съставяне на рейтинги.

„Тези компании използват технологичните си разработки, за да разберат по-добре потребностите на клиентите и да приложат тази информация за създаването на цялостна екосистема от услуги, които могат да удовлетворят в по-голяма степен търсенето на потребителите“, добави Вана.

През 2006 годна в БрендЗет топ 100 е присъствала само една китайска компания – мобилния оператор Чайна мобайл (China Mobile). През тази година в него влизат 14 китайски компании, като най-голям растеж сред тях отбелязва заемащият 59-о място представител на електронната търговия Цзидун.ком. (JD.com). Стойността на бранда на компанията през последната година се е увеличила с 94 процента до 21 милиарда долара.

Отбелязва се, че „8 позиции в първите 10 са заети от технологични компании“. В топ рейтинга влизат Гугъл (Google) – 302 милиарда долара, Епъл (Apple) – 300,6 милиарда долара, Амазон (Amazon) – 207,6 милиарда долара, Майкрософт (Microsoft) – 200 милиарда долара, Фейсбук (Facebook) – 162,1 милиарда долара, Виза (Visa) – 145,7 милиарда долара, Макдоналдс (McDonalds) – 126,1 милиарда долара и Ей Ти енд Ти (AT&T) – 106, 7 милиарда долара.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.