Гръцката брегова охранa издирва лодка с мигранти в северната част на Егейско море

Красимир Вълчев: До края на 2019 г. всички училища ще имат изградена wi-fi мрежа

Илияна Йотова: Предизвикателството пред политиците и държавниците е да върнат доверието на хората

Суичър на Burberry подтиква към самоубийство

Пиян с 2,42 промила удря в главата и рита полицай в Хасково

Министър Маринов и турският му колега оцениха високо сътрудничеството в борбата с трафика на наркотици

Граждани плащат данъци като търговци

Младен Маринов: Афганистанските граждани са основна нация, подаваща молби за убежище у нас

Парламентът прие процедурни правила за избор на нова ЦИК

Министър Вълчев: Няма предпоставки за затваряне на училища заради ситуацията с морбилите

Депутатите гласуваха оставката на Карина Караиванова от поста председател на КФН

Брутални „баварци“ нанасят двоен удар Редови 6-цилиндров мотор генерира двигателна сила като за по-голям V8

„Кауфланд” изтегля от продажба опасна детска дрънкалка Клиентите могат да върнат закупения продукт, а сумата ще бъде възстановена

Бебе на четири месеца е прието в болница в Хасково със съмнение за морбили

Шумен чества Панчо Владигеров с концерти, изложби и конкурс На 13 март внуците на твореца и Стунджи свирят със Симфониетата

Китайски компании в топ 10 на най-скъпите марки в света

Китайските компании Тенсент (Tencent) и Алибаба (Alibaba) за първи път в историята попаднаха в топ 10 на най-скъпите марки в света БрендЗет топ 100 (BrandZ Top 100), 2018 година, съобщи вестник „Чайна дейли“, цитиран от ТАСС. Те се наредиха съответно на пето и девето място.

Според рейтинга търговската стойност на китайския гигант в телекомуникациите Тенсент възлиза на 179 милиарда долара, което е с 65 процента повече спрямо миналата година. В същото време нематериалните активи на китайския лидер в електронната търговия Алибаба се оценяват на 113,4 милиарда долара, които надвишават с 92 процента показателя от предишния отчетен период.

„Марките, които печелят в съвременната епоха на маркетинг проучване, включително и компании като Тенсент и Алибаба, са тези, които поставят потребителите в центъра на всичките си бизнес процеси“, каза Дорина Вана, ръководител на подразделението БрендЗет на анализаторската компания Кантар милуорд браун (Kantar Millward Brown), която се занимава със съставяне на рейтинги.

„Тези компании използват технологичните си разработки, за да разберат по-добре потребностите на клиентите и да приложат тази информация за създаването на цялостна екосистема от услуги, които могат да удовлетворят в по-голяма степен търсенето на потребителите“, добави Вана.

През 2006 годна в БрендЗет топ 100 е присъствала само една китайска компания – мобилния оператор Чайна мобайл (China Mobile). През тази година в него влизат 14 китайски компании, като най-голям растеж сред тях отбелязва заемащият 59-о място представител на електронната търговия Цзидун.ком. (JD.com). Стойността на бранда на компанията през последната година се е увеличила с 94 процента до 21 милиарда долара.

Отбелязва се, че „8 позиции в първите 10 са заети от технологични компании“. В топ рейтинга влизат Гугъл (Google) – 302 милиарда долара, Епъл (Apple) – 300,6 милиарда долара, Амазон (Amazon) – 207,6 милиарда долара, Майкрософт (Microsoft) – 200 милиарда долара, Фейсбук (Facebook) – 162,1 милиарда долара, Виза (Visa) – 145,7 милиарда долара, Макдоналдс (McDonalds) – 126,1 милиарда долара и Ей Ти енд Ти (AT&T) – 106, 7 милиарда долара.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.