Слънчево време и температури до 10 градуса днес

Ново ръководство на Българския П.Е.Н.-център

Масова стрелба в Илинойс, петима са убити Нападателят е застрелян

Иван Василев: Държавата не е дала две топки на „Локомотив“ (София)

На 16 февруари 2019 да почерпят

Нишан Джингозян: Голяма част българите във Великобритания няма да получат статут

ЕС с пакет от мерки в помощ на сделката за Брекзит на Тереза Мей

Брекзит е с все по-неясна съдба “Голдман Сакс” дава прогнози 50/50 за успех на премиера

НАСА обяви марсоход за мъртъв Последният му контакт със Земята бе през юни м.г.

Медведев пристига у нас на 4 март

Андрей Ковачев: Пакетът „Мобилност“ остава за следващия Европейски парламент

Тодор Чобанов: Няма недостиг на места в детските градини, проблемът е в яслените групи

Митьо Очите кацна на летище София

Мадуро преговаря тайно с Белия дом Надява се скоро да се срещне лично с Тръмп

Авторите на разследването за руския агент „Федотов”: Българските тайни служби са инфилтрирани от руското разузнаване

Край на билбордовете с видео по булевардите

Билбордовете с LED-дисплеи, които приличат на огромни телевизори, няма вече да разсейват шофьорите по големите столични булеварди.
„По отношение на LED-дисплеите остана възможността да са само в среда с пешеходни зони и площади. Ставаме по-рестриктивни, защото ги бяхме позволили и по булевардите“, обясни пред „Труд“ главният архитект на София Здравко Здравков.
На LED-дисплеите няма да може да се излъчва видео, а ще бъде пускана реклама със стационарно изображение.
Промените се въвеждат, ако Столичният общински съвет приеме в четвъртък Наредбата за преместваемите обекти, за рекламите, информационните и монументално-декоративните елементи и за рекламната дейност.
„Пътна полиция са категорично против билбордовете да се превърнат в огромни телевизори. Шофьорите не трябва да се разсейват от подобни екрани“, каза Здравков. В интервю за „Труд“ в края на май той сподели какво ще включва наредбата:
„Искаме да намалим тази реклама, която ни атакува отвсякъде. Първо, въвеждаме по-големи отстояния между рекламните елементи, второ намаляваме срока, за който се разрешават от 10 на 5 г. Другия важен момент е, че махаме от 1-ва зона всякаква реклама. Досега се допускаше възможност да се слага покривна реклама, идеята е тя да отпадне. Идеята е историческият център да бъде освободен изцяло, и да се запази духа на стара София.“ Намалява се и брандирането по фасадите на магазините, те вече няма да са целите отрупани с реклами.

 

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.