Дневен хороскоп на Алена за петък, 21.02.2020

На 21 февруари 2020 да почерпят

„Интер“ взе своето в Разград и с помощта и на ВАР

Златото със 7-годишен рекорд

Спряха движението на тирове по АМ „Хемус“ при км 34, в посока Варна

Божинов започва на чисто в Италия

Google пусна новата версия на Android

Български тираджия опитал да подкупи италиански полицаи с ракия и суджук

Разследват само две къщи за гости в Еленския Балкан Собствениците ползвали 600 000 лева европари не по предназначение

Лондонската полиция: Атаката в джамията не е тероризъм

До 10 980 лв. заплата за шеф в държавна фирма Годишните бонуси ще бъдат до около 40 хил. лв.

Шефът на спортния тотализатор: Бяхме пред катастрофа заради игрите на Божков Няма да бъдем по-слаби, нито в дизайн, нито в класата на игрите, обеща Дамян Дамянов

БСП-София ще отбележи Деня на защитника на Отечеството с поднасяне на венци и цветя на два паметника

Джулиан Асанж моли Франция за политическо убежище

Фирмите ще тестват софтуера за продажби

Край на билбордовете с видео по булевардите

Билбордовете с LED-дисплеи, които приличат на огромни телевизори, няма вече да разсейват шофьорите по големите столични булеварди.
„По отношение на LED-дисплеите остана възможността да са само в среда с пешеходни зони и площади. Ставаме по-рестриктивни, защото ги бяхме позволили и по булевардите“, обясни пред „Труд“ главният архитект на София Здравко Здравков.
На LED-дисплеите няма да може да се излъчва видео, а ще бъде пускана реклама със стационарно изображение.
Промените се въвеждат, ако Столичният общински съвет приеме в четвъртък Наредбата за преместваемите обекти, за рекламите, информационните и монументално-декоративните елементи и за рекламната дейност.
„Пътна полиция са категорично против билбордовете да се превърнат в огромни телевизори. Шофьорите не трябва да се разсейват от подобни екрани“, каза Здравков. В интервю за „Труд“ в края на май той сподели какво ще включва наредбата:
„Искаме да намалим тази реклама, която ни атакува отвсякъде. Първо, въвеждаме по-големи отстояния между рекламните елементи, второ намаляваме срока, за който се разрешават от 10 на 5 г. Другия важен момент е, че махаме от 1-ва зона всякаква реклама. Досега се допускаше възможност да се слага покривна реклама, идеята е тя да отпадне. Идеята е историческият център да бъде освободен изцяло, и да се запази духа на стара София.“ Намалява се и брандирането по фасадите на магазините, те вече няма да са целите отрупани с реклами.

 

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.