Кънчо и Андрей откриха предизборната жътва

Смелите социолози-милионери Кънчо и Андрей откриха предизборната жътва на поръчки за електорални нагласи.

Водени от изключителният си усет за копанята, двамата почнаха от столичната нива. Направили сондаж по телефона сред 802 души и това било част от независимата им изследователска програма. То такъв тип сондажи не били точно сондажи, а служели най-вече за формиране на хипотези. И съвсем хипотетично заявяват, че 56 на сто от гражданите на София искали да има нов кмет. Ама кой и от къде да е новият кмет не става ясно.

Защо, бе джанъм, този фундаментален въпрос виси във въздуха, се пита нашият сътрудник бай Ставри. Защото, бай Ставри, така, който иска да е нов кмет, ще звънне на онези двамата, а те ще му кажат ценоразписа на услугите за електорални нагласи.

За да видят клиентите как се прави, изследването предлага забележителен фокус-мокус с данните, в които се твърди, че 50 на сто от питаните били удовлетворени от работата на Йорданка Фандъкова, ама пък 56 на сто искали нов кмет. На това, бай Ставри, му се вика оферта. Демек половината граждани може и да са доволни от сегашния кмет, но ако се разберем за цената, повече от половината ще се окаже, че искат нов кмет, а на един по-късен етап и кой точно. Тогава и процентите ще растат право пропорционално на копанята.

Това, драги ми бай Ставри, пише между редовете на независимото изследване на Кънчо и Андрей. И това не е хипотеза, а 25-годишна практика.

Коментари

Задължително поле