На 18 ноември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за понеделник, 18.11.2019

Алхимията – наука или магьосничество

Кларинетът – кармата на фамилия Димитрови Три поколения проправят пътя на музикалния инструмент в България

Георги Дерменджиев: Гледаме напред Капитанът Ивелин Попов може и да отложи оттеглянето си от националния

Еврото помага на Германия да не се превърне в Япония

Трето наводнение за седмица във Венеция

Без привилегии за имигрантите от ЕС Ще се чакат 5 г. за социални помощи и ще се плаща допълнителна такса за здраве

11 души бяха ранени при стрелба в кафене в Одрин

Суецкият канал навърши 150 години (ИНФОГРАФИКА) Идеята била замислена още от фараоните

България с исторически успех над Чехия

Израел, САЩ, Германия, Италия и Гърция проведоха военни учения за борба с руските С-400

Половината учители излизат в пенсия

Кметът Фандъкова награди Тео Ушев за принос към културата на София

Съсипаха от подигравки певицата Андреа заради фотошоп Освен недостатъците по лицето си заличи и зърното

Либералите обвиниха и Рамбо в расизъм Героят на Слай бил твърде жесток с мексиканските картели

Паз Вега, която играе една от главните женски роли.

Филмът дебютира с 20 милиона долара за премиерния си уикенд

Прогресивните критици, коментатори и журналисти като по команда се нахвърлиха срещу “Рамбо: Последна кръв”, който в момента върви и в българските кина. В новата дистопична реалност, която либералните медии с идеологически плам създават, е абсолютно недопустимо бял мъж да се саморазправя с не-бели престъпници. Пък било то и на кино. По сценарий легендарният воин Джон Рамбо този път се отправя на кървава вендета срещу мексикански нарко-картели и главорези и в типичния за поредицата стил отприщва ада на гнева си върху тях в кървав екшън с пропорциите на библейско клане. Силвестър Сталоун отново играе мускулестата персонификация на американския мачизъм и демонстрира върховна физическа форма на 73 години. Филмът е сниман и в София, а за дебютния си уикенд в Америка направи 20 милиона долара от продадени билети.

Оценките на нормалните зрители са положителни. Но критиците, които са основно прогресивни левичари и от години мислят и пишат по идентичен начин, дадоха на “Рамбо: Последна кръв” възможно най-ниските оценки и изсипаха в медийното пространство множество гневни и очернящи рецензии. Основен мотив на либералното пискане отново е расизмът. Дежурното обвинение в ксенофобия се среща на всеки ред в идентичните отрицателни ревюта на професионални критици. Вече било недопустимо бял мъж да убива мексиканци. Филмът проповядвал “омраза срещу Мексико и кафявите хора”. “Рамбо: Последна кръв” бил “тръмпистка фантазия”.

Критиците обвързват сюжета на филма с администрацията на Доналд Тръмп и правят повече политически анализи, отколкото оценка на художествено произведение. Те използват критиката си към Рамбо като инструмент за поредно демонизиране на мразения от тях американски президент.

Много от абсурдните им текстове и заглавия бяха осмяни в Интернет. Левичарските рецензии в стил “Рамбо е расист, белите мъже са лоши, а Тръмп е Хитлер” предизвикаха здравословна реакция и това показва, че все повече хора вече не понасят политически коректната алтернативна реалност, налагана от прогресивните медии.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.