Световната икономика е заплашена от рецесия Отрицателните лихви обезкуражава спестяванията и водят изкуствено поддържане на предприятия и заетостта в тях

Ваня Кастрева: Всеки пети столичанин е болен от грип

Шефът на пожарната в Хасково: Не са установени нарушения при последната проверка на автоморгата

Защо тъщата е като съкровище?

“Зеленият” курс срещу свободата Това е политически контрол и социално инженерство, които ще намалят възможностите за просперитет в Европа

Опасни отпадъци са изложени на открито в Карлуково, жители протестират

Изчезна 20-годишен студент в Софийския университет, търсят го от дни Последно е видян в сградата на учебното заведение

39 станаха жертвите на земетресението в Турция Над 1600 души са ранените

Анджелина Джоли изпадна в гладна депресия – тежи 45 килограма

Една от дъщерите на Кобе Брайънт е сред жертвите на катастрофата с хеликоптер

Три ракети са уцелили американското посолство в Багдад

Експерти на РИОСВ проверяват автоморгата в Хасково

Мила Йовович кара тежка бременност Актрисата е наедряла с поне 30 кг

Броят на жертвите на коронавируса в Китай достигна 80 души

Нов корпус за 8 млн. лева вдигат в Търновската болница Над 700 хил. лева са инвестирани през 2019-а за апаратура в здравното заведение

Максимална печалба от 10% за „Автомагистрали“ ЕАД при строежа на магистрала „Хемус“ До милион на километър ще спечели държавното дружество

Снимка: МРРБ

Максимална печалба от 10 на сто за всяка една от отделните дейности и от стойността на изграждането на магистрала „Хемус“ ще получи за работата си държавното дружество „Автомагистрали“ ЕАД. Цялата сума, която е внесена в БНБ по специална сметка за строежа на аутобана е 1,35 млрд. лв., което означава, че максималната печалба на „Автомагистрали“ ЕАД от изграждането на близо 135-те километра ще е 135 млн. лв. или по 1 млн. лева на километър. Това е записано в договора между възложителя в лицето на Агенция „Пътна инфраструктура“ и държавната фирма. Контрактът бе публикуван на сайта на ведомството и е предоставен и на народните представители, въпреки че за това няма изискване по закон, съобщиха от пътната агенция.

Според договора възложителят има право да проверя качеството на изграждане на магистралата по всяко време и да дава предписания. В контракта са посочени и сроковете за изпълнение на всяка от отсечките. Четири от отсечките ще трябва да бъдат завършени в срок от 36 месеца, една за 42 месеца и една за 48 месеца. Преди да стартират три от трасетата обаче ще са нужни и 6 месеца за изготвяне на проектите. Гаранцията на асфалта по новата магистрала ще е 5 години, а на съоръженията по нея – 10 години.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (8)

  1. Това е сума с ДДС, т.е 20% ще се върнат в държавата.

  2. В договора да запишат че ще им платят ама само ако си свършат добре работата, не по български.

  3. Това е най-наглото потъпкване на Закон за обществените поръчки. Еманация на 10-годишния гербаджийски грабеж.

  4. А колко качествено ще бъде за 1 млн на километър е друг въпрос.

  5. В Германия цената на магистралите на км. е 50% по ниска, а асфалтовото покритие е с 15 години гаранция.

  6. В Германия цената на магистралите на км. е 50% по ниска.

  7. Гаранцията на асфалтовото покритие в Германия е 15 години.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.