На 17 февруари 2019 да почерпят

Путин и Макрон обсъдиха положението в Сирия

Вижте 16-ия поход Луковмарш в София през обектива на „Труд“

Близо 700 пътници бяха свалени от влак в Германия заради намерен пистолет

Мирослав Ангелов от Враца: Плодове и чай ме спасиха дори от язва на стомаха Плодолечението е много полезно, но трудно без опитен водач

Френски изкушения в „Живот нависоко“ Жулиет Бинош пак при Клер Дени

Няма хора под развалините на университетската сграда в Санкт Петербург

Румяна Бъчварова: Истината за спасяването на българските евреи може да ни обедини като нация

Арестуваха 8 души за срутената мина в Бразилия

Специализираният съд остави в ареста Димитър Желязков-Очите

Областният управител на Пловдив Здравко Димитров информира премиера Борисов за ситуацията около инцидента с влак

Неонацистка заплаха събра стотици на контра на “Луковмарш“ (СНИМКИ)

Турция задържа 33-ма мигранти при опит да преминат в България

Срути се част от сграда на университета в Санкт Петербург

Майкъл Пенс и Ангела Меркел обсъдиха газопровода „Северен поток 2“

Максимална печалба от 10% за „Автомагистрали“ ЕАД при строежа на магистрала „Хемус“ До милион на километър ще спечели държавното дружество

Снимка: МРРБ

Максимална печалба от 10 на сто за всяка една от отделните дейности и от стойността на изграждането на магистрала „Хемус“ ще получи за работата си държавното дружество „Автомагистрали“ ЕАД. Цялата сума, която е внесена в БНБ по специална сметка за строежа на аутобана е 1,35 млрд. лв., което означава, че максималната печалба на „Автомагистрали“ ЕАД от изграждането на близо 135-те километра ще е 135 млн. лв. или по 1 млн. лева на километър. Това е записано в договора между възложителя в лицето на Агенция „Пътна инфраструктура“ и държавната фирма. Контрактът бе публикуван на сайта на ведомството и е предоставен и на народните представители, въпреки че за това няма изискване по закон, съобщиха от пътната агенция.

Според договора възложителят има право да проверя качеството на изграждане на магистралата по всяко време и да дава предписания. В контракта са посочени и сроковете за изпълнение на всяка от отсечките. Четири от отсечките ще трябва да бъдат завършени в срок от 36 месеца, една за 42 месеца и една за 48 месеца. Преди да стартират три от трасетата обаче ще са нужни и 6 месеца за изготвяне на проектите. Гаранцията на асфалта по новата магистрала ще е 5 години, а на съоръженията по нея – 10 години.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (8)

  1. В договора да запишат че ще им платят ама само ако си свършат добре работата, не по български.

  2. Това е най-наглото потъпкване на Закон за обществените поръчки. Еманация на 10-годишния гербаджийски грабеж.

  3. В Германия цената на магистралите на км. е 50% по ниска, а асфалтовото покритие е с 15 години гаранция.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.