Дербито се превърна в Биг Брадър

34 футболни фена са задържани около мача “Левски” – ЦСКА

Москва: Сирия е свалила 46 крилати ракети на САЩ и съюзниците им

Земетресение в района на Вранча

Зоран Заев: Признаваме българския дял от Македония

Рускиня стана хит в сайтовете за запознанства

Бургаските депутати се обединиха за запазване на Югоизточния регион

Рапърът Венци Венц отчаяно иска бебе Популярният изпълнител прави кастинг за ново гадже

Президентът Румен Радев: Политици воюват срещу държавата Ако трябва да контролира министрите, както им заръчал премиерът, Борисов трябвало да промени Конституцията

Български шофьор е задържан във Франция заради мигранти в камиона

Иван Нейков: В България има достатъчно работници, но не ги използваме

Премиерът Бойко Борисов: Намалихме външния дълг с 2,3 млрд. лв. Трети сме в Европа след Естония и Люксембург по нисък борч

Ново зрелищно 2:2 в голямото дерби, но “Левски” е на финал

Макрон в Конгреса на САЩ: Не споделям илюзията на национализма

Иновации в грабежа по гари, болници и телефони Искат от жертвите да звънят лично на “МВР-шеф”

Марго Роби: Холивуд не може без женската сексуалност

Актрисата играе Тоня Хардинг в биографична черна комедия

Голяма фенка съм на Куентин Тарантино, но още не мога да кажа официално, че ще се снинам в новия му филм за Чарлс Менсън.

Снимките на „Аз, Тоня“ ми донесоха много синини и натъртвания. Получих и най-бруталните и ужасни пришки и мазоли, които може да си представите. Нараних и врата си. Но си струваше.

Атрактивната австралийка Марго Роби се превърна в една от най-търсените актриси след като направи изключително качествена роля в епичния шедьовър на Мартин Скорсезе „Вълкът от Уолстрийт“. Този монументален филм изстреля Роби към върха и я превърна в гореща холивудска стока. Тя капитализира върху успеха и записа още няколко значими участия в големи филми. Но сега Марго наистина успя да се докаже като класна и сериозна актриса с новия си филм „Аз, Тоня“, за който спечели овациите на критиката и беше номинирана за колекция от престижни награди.

В основата на „Аз, Тоня” са невероятните, но истински събития, свързани със един от най-сензационните скандали в историята на спорта. В мрачно-комедиен тон са пресъздадени подробности около американската фигуристка Тоня Хардинг, нейното прочуто изпълнение на троен Аксел в състезание и нелепо замисленото и зле изпълнено нападение срещу нейната съперничка за Олимпийските игри Нанси Кериган. Марго Роби поразява всички с превъплъщението си в изпълнената с хъс и енергия Хардинг, Себастиан Стан е в ролята на буйния Джеф Гилули, бившият съпруг на Тоня, а Алисън Джени се появява като майката с отровен език ЛаВона Голдън.

След успеха на „Аз, Тоня“ пътят на Марго Роби към върховете на кино индустрията продължава с още по-драматична скорост.

-Какво знаехте за Тоня Хардинг преди да поемете ролята?
– Изключително интересната история на Тоня Хардинг е добре позната на страшно много хора в англоезичния свят. Публиката в САЩ, Англия и Австралия – особено тази част от аудиторията, съставена от хора над 30-годишна възраст – са наясно със случая, помнят скандала. Аз обаче никога не бях чувала за Тоня, за нейната майка, за бившя и съпруг, за цялата ситуация. Когато скандалът избухва в медиите и става истински значима новина, аз съм била твърде малка – на около три годинки – и наистина няма каквито и да е било спомени. Като цяло никога не съм била запозната със света на спорта и особено с фигурното пързаляне. Но когато прочетох сценария бях невероятно развълнувана от възможността да участвам в разказването на тази история за ново поколение зрители. Няма значение дали сте чували за тези хора и сте запознати с реалната история. Филмът ще ви хареса и ще ви докосне на универсално човешко ниво, гордея се, че успяхме да разкажем една истинска история с чувства за хумор, внимание към детайла и да изградим достоверни, богати и нюансирани персонажи.

– Тоня е имала много различни цели в живота си. Как подходихте към сцените, в които трябва да изиграете всичките различни мотивации на тази млада жена?
– Аз винаги се опитвам да открия вътрешната мотивация на всеки образ, който играя на екрана. Всяка реплика трябва да бъде мотивирана и издържана. Обичам да пиша мотивацията срещу всеки ред от сценария, който се отнася до моя образ. Задавм си въпроси като „Какво искам, когато казвам това?“ и “На какво се надявам в този момент?“. Естествено, мотивациите се променят от реплика на реплика и от сцена на сцена. За Тоня движеща сила е била нуждата от любов, желанието да бъде приета и валидирана от обществото. Нейната история е трагична защото тя е търсила любовта, която не е успяла да получи от собствената си майка. Друг важен момент от тази история е свързан със свободата, която Тоня намира на леда. Фигурното пързаляне открива пред нея нови и неподозирани хоризонти. Тя доказва и на себе си, че може да бъде добра в нещо. И за един момент тя е притежавала всичко, била е на върха. Може да определим това време като преследване на Американската мечта.

– Имате ли опит във фигурното пързаляне?
– Родината ми Австралия е последното място на Земята, където човек може да развие интерес към фигурното пързаляне. Никога не съм имала интерес към този спорт по обясними причини, но когато се преместих в Америка се присъединих към аматьорски отбор по хокей, а оттам развих и интерес към кънките на лед.

– Имахте ли контузии по време на снимките?
– Много синини и натъртвания. Получх и най-бруталните и ужасни пришки и мазоли, които може да си представите. Нараних и врата си. Но си струваше.

– Как беше работата по каскадите?
– Визуалните ефекти помогнаха много. Лицето ми беше наложено по дигитален път върху тялото на дубльорката, но бюджетът ни беше много голям и трябваше да разчитаме на връзките на режисьора Крейг Гилеспи с компании за компютърни ефекти. Той наистина знаеше какво прави.

– Какво търсите във филмовите роли, които играете?
– За мен винаги е важно да мога да се идентифицирам с образа, който трябва да играя. Истински хубавите филмови персонажи са като проблеми, които трябва да разрешиш.

– Как се справяте със славата? Проблем, който е засегнат и в „Аз, Тоня“.
– Тоня Хардинг изживява травматично славата защото е споходена от нея на твърде крехка възраст и освен това не е разполагала с мрежа от хора, които да я подкрепят. При мен ситуацията е различна. Освен това Тоня не е имал много пари, не е живяла в имение, не е крала луксозна кола. Тя е работила като сервитьорка и в същото време е била преследвана от папараци. Аз съм благодарна на чудесните хора около мен. Те ми помагат във всичко, включително и в процеса на приемане на известността и медийния интерес към живота ми

– Стараете ли се да предизвиквате стереотипите за женствеността?
– Винаги съм искала да открия нещата, които овластяват жените. Един от начините е да спреш да съдиш хората. Когато за пръв път прочетох сценария на „Вълкът от Уолстрийт“ моята героиня ми се стори твърде двуизмерна – беше просто една златотърсачка. Изобщо не ми хареса. Но намерих начин да се идентифицирам с нея и да не прибързвам да я съдя. Нейната валута е нейната сексуалност. Това е пътят към разбиране на образа. А Холивуд не може без женската сексуалност.

– Снимате ли нов филм в момента?
– Буквално преди дни завърших снимките на един филм с компнията Lucky Chap film в Албакърки, по който работех в последните няколко месеца. Сега се монтира.

– А новия проект на Тарантино?
– Голяма фенка съм на Куентин Тарантино, но още не мога да кажа официално, че ще се снинам в новия му филм за Чарлс Менсън.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.