Властелинът на екрана 100 г. от рождението на гения на киното Федерико Фелини

Предотвратиха опит за бягство от затвор край Амстердам

Филтрите за комини дават чист въздух на София Ефективността им е 80% и се усеща веднага. 100 устройства са спестили 1.5 тона вредни емисии за по-малко от година, предстои монтажът на общо 2000

Водата за Перник – без риск за София Вместо да източват язовира, ще захранват града

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 20 януари 2020

Емил Димитров: Да се прекара водата от „Мало Бучино“ до Перник е едно изключително голямо начинание

За демократите обвиненията срещу Тръмп са неоспорими Президентът играе голф във Флорида

Купуваме летни ваканции у нас с 40 на сто намаление

АТАКА с 5 въпроса към БСП за вота на недоверие

Тенис под дима от пожарите

Повече пари за реклама на наше вино в Китай Увеличават помощта само за бутилки със защитено наименование или произход

Путин се похвали с напредък по Либия Конференция в Берлин събра над 10 световни лидери

Светлинно шоу и реч на Джонсън в чест на Брекзит На 31 януари ще бъде пусната и специална монета

Божков към феновете: Вие решавате бъдещето на „Левски“ (обзор)

„Фейсбук” се извини за гаф със Си

Мегалукс в първия Maybach за офроуд Разкошни лежащи кресла на втория ред и ароматизиран въздух глезят пътниците

Първият подготвен за офроуд Maybach представлява облечен в лъскав смокинг Mercedes GLS. Той ще излезе през втората половина на следващата година и ще конкурира най-луксозните SUV-ове на пазара в момента – Rolls-Royce Cullinan, Bentley Bentayga и BMW X7.

За да се отличава от „обикновените“ модели GLS, името Maybach е изписано на видно място под звездата на Mercedes в горната част на решетката. Тя е специфична с вертикалните си ребра, обилно декорирани с хром. Цялата каросерия блести от хромирани детайли – големите отвори за въздух в предната броня, рамките на страничните прозорци, дифузьорът и ауспуховите накрайници, а също така и две масивни хоризонтални лайстни в задната част. Емблемата на Maybach с две преплетени букви „M“ се намира на стратегическо място върху колоните зад задните врати, а върху вратата на багажника отново е изписана фамилията на знаменития конструктор Вилхелм Майбах.

След закриването на Maybach като самостоятелна марка, концернът Daimler вдъхна нов живот на това славно име като топмодел на S-класата с удължена каросерия и най-разточителното оборудване. От 2015 г. насам са продадени 45 хиляди S-класи Maybach, което означава, че всяка седма S-класа е такава. Сега Daimler вдига високо летвата и със SUV еквивалента на S-класата, а именно GLS.

Върховият вариант GLS Maybach ще струва значително над 100 хиляди евро, като се очаква цената да започва дори от 150 хиляди евро нагоре. Срещу тази сума купувачите получават най-големия лукс от концерна Daimler, който върви в комплект с някои типични за Maybach (от времето му на отделна марка) елементи като двуцветната каросерия.

Стандартното оборудване е пребогато – въздушно окачване, електрически щори за прозорците на задните врати, електрически стъклен покрив и луксозни степенки за улесняване на пътниците при качване и слизане. Тези степенки са дълги повече от 2 метра и широки над 20 см, като излизат и се прибират автоматично в праговете при отваряне на вратите. Прожекторна LED светлина изобразява логото на Maybach върху асфалта пред вратите, за да бъде качването и слизането още по-впечатляващо.

Интериорът е не по-малко зашеметяващ благодарение на изтънчения дизайн, премиум материалите и комбинацията от цветове. На втория ред са инсталирани две разкошни кресла с повече от 1 метър място за краката. Между седалките се намира голяма конзола с бар с хладилник, сгъваеми масички и отделение за вещи.

Излегнали се в кожените шезлонги с функция за масаж, охлаждане и затопляне, както и с отделни опори за краката, пътниците могат да се наслаждават на пътуване в абсолютна тишина зад дебелите шумоизолирани прозорци и да вдишват приятния аромат във въздуха от климатичната инсталация, оборудвана с безшумни вентилатори.

Maybach GLS разполага с 4-литров битурбо мотор V8 с мощност 558 к.с. и максимален въртящ момент от 730 Нм. Бензиновият двигател е калибриран специално за този модел. Той гарантира спринт от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди и максимална скорост 250 км/ч, ограничена по електронен път.

По заводски данни средният разход на горво е 12 л. Въздушното окачване е допълнено с 48-волтова система за активна стабилизация на каросерията, която неутрализира накланянето в завои при шофиране с по-висока скорост.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.