На 24 юли 2019 да почерпят

Том Харди – красавецът с грозните роли Британецът е една от знаменитостите на съвременното кино

Румънската премиерка ще се кандидатира за президент

ФБР разследва 1000 опита за кражба на интелектуална собственост от китайци

Задържаха шеф от фирмата, в която работи Кристиян Бойков

Заев: Груевски присвояваше чужда история Припомни, че предишната власт в Скопие е провела масова операция, наречена антиквизация

670 евро глоба за тениска с щампа на марихуана в Хърватия

Френските власти разследват слух, че водата в Париж е отровена

В САЩ избраха военен министър

Експерт: На софтуерните специалисти да се преподава и етика

Жълт код за гръмотевични бури в 4 области утре

Тръмп: ЕС ни убива в търговията

Европейските консерватори и реформисти на среща с транспортните министри на България, Унгария, Латвия, Литва и Полша

Джелял ще получи възмездие за злините си

Любовният бизнес цъфти на Север, на Юг – джендъри на плажа

Мек хибрид за офроуд Discovery Sport претърпя модернизация

Електрифицирано задвижване, преработен интериор и по-богато оборудване са част от подобренията, направени от Land Rover при обновяването на модела Discovery Sport. Промените във външния вид не са големи и засягат най-вече броните и LED фаровете.

Водачът и пътниците в Discovery Sport разполагат с луксозна кабина с 5+2 места с нови седалки, с нов интерфейс за развлечения плюс най-новите технологии и функции за свързаност. Под предния капак работят модерни двигатели, включително и „мек хибрид“ на 48 волта за по-ниски вредни емисии и разход на гориво. Намалени са шумът и вибрациите, които достигат до пътниците, като в същото време е подобрена безопасността им с новата конструкция на модела.

Discovery Sport запазва своите офроуд качества, които позволяват на потребителите и техните семейства и близки да достигнат отдалечени и труднодостъпни кътчета благодарение и на увеличения с 20% горивен резервоар (65 л). Хибридният модел е оборудван със стартер генератор, който акумулира кинетичната енергия и я съхранява в батерия в пода. Тази енергия служи за подпомагане при ускоряване (потегляне или изпреварване).

За да постигне максимална ефективност, автомобилът разполага с модул за трансфер на мощност на предния мост, който за по-малко от 500 милисекунди отделя задвижването на задните колела или го активира в зависимост от условията на пътя и необходимостта от сцепление. Водачът също така получава дигитално огледало с видеоекран, както и виртуален „изглед“ под предния капак за по-лесно шофиране в офроуд.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.